2017年11月13日 星期一

九州東京之旅~Day9 宮崎>東京 part1



話都無咁快就來到九州最後一日,呢日嘅行程只得兩個,第一個係去食燒肉,第二個就係飛東京,我哋一早起身check out酒店,行晒宮崎站嘅手信鋪都未夠鐘去開餐,無無聊聊就去咗燒肉店附近一間超市停低架車,見BB豆豬瞓咗艾菲就自己同燒腩仔落車逛,漫無目的嘅兩母子喺間超市到亂行,唔覺唔覺又行到去薯片蝦條陣前面,忽然叮一聲畀艾菲見到包卡樂B春夏限定嘅櫻花蝦蝦條,記憶中來咗咁多日行咗咁多間超市都未見過,即刻拎包去收銀畀錢,直至返來香港開來食即後悔買得一包咁少,因為佢真係好香櫻花蝦味好好味呀﹗



等到人哋夠鐘開鋪我哋即殺入去開餐﹗最近睇《森美旅行團》,聽到佢講去日本一家大細又想食好嘢,要揀午餐時段皆因價錢平晚餐一大截又唔使點等位,艾菲聽完即刻會心微笑,皆因米高一向都係咁嘅作風,呢餐佢話要帶艾菲食好嘢,去咗呢間喺宮崎好多分店好出名嘅夾竹園燒肉店。



嘩嘩嘩﹗宮崎牛呀﹗終於都畀我哋食到你啦﹗D牛肉嘅雪花靚到呢...睇見都流口水呀﹗



開餐前點都影返張全家幅﹗不過唔知係日本人對影相無乜要求定艾菲部機真係咁難用呢?好幾次叫佢哋幫我哋影相都係out focus...



開餐啦﹗上次喺牧場食嘅燒肉已經覺得好好味,呢到簡直係好味到離晒大譜﹗D牛入到口係即溶㗎﹗好過份囉﹗



套餐連麵豉湯前菜蔬菜同白飯,已經食到我哋攬住個肚,飯後仲有甜品一人一杯雪糕,重點係食到咁高質素嘅牛,又食到我哋咁飽埋單都係三百幾蚊咋﹗呢個價喺香港一家四口食個最basic嘅涮涮鍋都唔得啦﹗



食飽飽我哋就出發去機場還車準備去東京,因為坐內陸機,基本上放低行李,做個簡單安檢就OK,所以搞掂晒所有嘢當然又係shopping time,作戰到最後一刻嘅艾菲喺機場買咗包九州pancake粉,另外買咗本九州交通圖𨰹,又好彩艾菲掙扎一輪後有買,因為本書去到東京已經搵唔返,車迷燒腩仔返香港後係日睇夜睇囉﹗(至於京都Yojuya就係去到東京落機,知道回程唔會經過所以買定先)



行完買完終於捨得埋閘口,bye bye九州﹗有緣再來玩過啦﹗



呢程機坐嘅係JAL細機二加二位,起初米高一廂情願以為艾菲會想揹埋BB豆豬同燒腩仔坐,佢自己就同陌生日本大叔坐,但綜合燒腩仔呢九日嘅表現,keep住麻麻煩煩mode,如果仲要同時兼顧埋扭計嘅BB豆豬的話,艾菲應該唔多頂得住,所以request米高同佢坐等艾菲顧少個,咁當然艾菲都準備定個百寶袋,燒腩仔唔肯瞓就畀張畫紙佢畫吓畫,無idea就叫佢畫返呢幾日玩過嘅嘢,最後佢畫咗沙灘玩沙同都井岬睇馬,對數字好敏感嘅佢仲記得要喺馬嘅pat pat到寫返個號碼添﹗



至於同BB豆豬一個坐嘅艾菲,都慶幸隔離位唔係日本大叔而係個好人日本姨姨,佢一上機就大覺瞓到落機完全無理過我哋,艾菲亦好順利咁未起飛就用媽媽奶扑暈咗BB豆豬,嘻...母乳就係有呢個好處,艾菲難得可以有半個鐘嘅寧靜,雖然BB豆豬半個鐘後就醒跟住開始扭,要我哋出盡發寶去令佢收聲,不過對比起機上其他小朋友,佢兩個坐飛機算係好合作。



而坐JAL另一好處係,就算只係內陸短程機,佢哋都會有小禮物送畀每位小朋友,今次我哋揀咗飛機公仔,佢個尾可以拉出來跟住個公仔會震好過癮,另外空姐會派post card畀有需要嘅客人,為求分散BB豆豬嘅注意力,我哋又拎咗張畀佢玩。

九州東京之旅~Day1 HK>福岡
九州東京之旅~Day2 福岡 part1
九州東京之旅~Day2 福岡 part2

九洲東京之旅~Day3 由布院>佐賀  

九州東京之旅~Day4 佐賀>鳥棲 part1  
九州東京之旅~Day4 佐賀>鳥棲 part2 
九州東京之旅~Day5 福岡>鹿兒島 part1 
九州東京之旅~Day5 福岡>鹿兒島 part2
九州東京之旅~Day6 鹿兒島 part1
九州東京之旅~Day6 鹿兒島 part2  
九州東京之旅~Day7 鹿兒島>宮崎part1
九州東京之旅~Day7 鹿兒島>宮崎part2 
九州東京之旅~Day8 宮崎part1
九州東京之旅~Day8 宮崎part2

沒有留言:

張貼留言