2017年10月25日 星期三

九州東京之旅~Day7 鹿兒島>宮崎 part1



呢日我哋雖然要移動去宮崎,不過日間大部分時間都係繼續喺鹿兒島玩,喺酒店check out後就向住指宿方向進發,期間路過呢個錦江台展望公園,當時唔知行入去就可以睇到成個櫻島火山嘅靚景,只見有條橋幾靚幾特別,求其同燒腩仔睇吓橋底下D繡球花就走(好啦...艾菲認自己出發前係完全無做過功課,連每日會去邊做乜都唔知,仲要導遊米高當時留咗喺車睇住瞓咗嘅BB豆豬,所以miss咗個超靚影相位啦)。




之後我哋沿住指宿Skyline上山落山,沿路見到有靚景又停低影吓相,不過睇相都睇到呢日霧霾極嚴重,基本上D相係點影都唔會靚,可惜可惜...



跟住我哋路過池田湖,真係好大好清好靚,D山嘅倒影好似照鏡咁。



終於都到目的地,日本最南端火車站,西大山駅﹗又艾菲原來唔覺唔覺,已經跟住米高去咗日本最南同最東,唔知幾時先可以去埋最北同最西呢?



天氣唔好,影唔到藍天白雲,連有九州富士山之稱嘅開聞岳都影唔到頂,但扮等火車呢D呢D偽文青feel嘅相點都要影吓嘅,不過燒腩仔邊影邊嘈住要坐火車,大佬...一個鐘後先有車到,點陪你等呀...



返去火車站前敲吓個鐘算啦,而呢到係有個黃色郵筒畀遊客寄名信片,但...但...但...艾菲居然完全無咗件事,直至朋友事後喺facebook問先醒起﹗﹗﹗



我哋開車離開西大山駅嘅時候,BB豆豬先捨得起身,對於佢miss咗呢個景點,艾菲實在覺得有D可惜,然後不停叫米高搵個位畀我哋落車影吓開聞岳都好,兜咗陣終於畀我哋搵到個靚位,無乜車可以放心畀小朋友企喺路邊,又可以望多少少個山,亦好好彩佢哋兩個都好合作,手拖手再一齊望鏡頭笑,成就咗呢張picture of the trip。



影完相我哋就起程去唐船峽食流水麵,呢餐應該係艾菲同燒腩仔最期待嘅一餐,事源出發前某晚我哋睇電視旅遊節目,主持人介紹食流水麵,佢覺得好好玩艾菲就叫佢問米高今次旅行有無得食(其實艾菲一直恨食,但之前幾次去日本米高都無安排過),估唔到米高竟然話無問題,仲話要食就去流水麵發源地唐船峽食。



要食流水麵,就要先坐電梯或行樓梯落山腳,自己搵個靚位,再去同嬸嬸點餐,跟住佢哋就會拎一大兜麵過來,而跟餐嘅有燒魚,飯糰同一碗麵豉湯,另外我哋再叫咗個豚肉串怕燒腩仔唔夠飽,而有一點好值得留意嘅係呢到全戶外無冷氣,呢邊嘅夏天閒閒地都三十幾度,就算山腳位置有頂已經無咁熱,都一定要有食到大汗疊細汗嘅準備。



開餐啦﹗燒腩仔食到勁high﹗不停夾不停夾,玩到勁開心﹗不過呢到D流水麵又真係好好食喎,夠晒冰涼又夠彈牙﹗就連BB豆豬都食唔停口(佢堅係熱到成頭濕晒)﹗



夾吓夾吓燒腩仔都開始玩到悶,於是畀D嘢佢做,叫佢幫艾菲同米高影返張到此一遊相先,嘻...艾菲都唔知幾耐無同米高影過二人合照啦。



臨走喺餐廳門口嘅小庭園到影吓相,呢個view認真影的話可以好靚,但好可惜佢兩個無時停超唔合作,為免佢哋影到跌落水,艾菲只好無奈放棄。



食飽我哋就返去鹿兒島市,米高前一晚plan行程時問艾菲,想shopping定去櫻島行吓,作為一個為咗個仔乜都得嘅阿媽,艾菲最後揀咗去櫻島,點解肯咁大犧牲?因為shopping之後去到東京仲有大把時間shop,去櫻島就可以畀燒腩仔試吓坐汽車渡輪,又可以同佢兩個玩足湯,呢個機會錯過咗就好難先會再有。



一到碼頭就有船畀我哋直上,停定架車後可以落車四圍行吓,對於第一次坐汽車渡輪嘅交通控燒腩仔來講,樣樣嘢都係咁新奇好玩。



而船入面嘅環境都幾唔錯,有電梯,有餐廳,有梳化位,仲有紀念印章吸添,確係個唔錯嘅體驗。

九州東京之旅~Day1 HK>福岡
九州東京之旅~Day2 福岡 part1
九州東京之旅~Day2 福岡 part2

九洲東京之旅~Day3 由布院>佐賀  

九州東京之旅~Day4 佐賀>鳥棲 part1  
九州東京之旅~Day4 佐賀>鳥棲 part2 
九州東京之旅~Day5 福岡>鹿兒島 part1 
九州東京之旅~Day5 福岡>鹿兒島 part2
九州東京之旅~Day6 鹿兒島 part1
九州東京之旅~Day6 鹿兒島 part2 

沒有留言:

張貼留言