2017年10月10日 星期二

九州東京之旅~Day5 福岡>鹿兒島 part1

好一個一波三折嘅遊記,千辛萬苦忙完燒腩仔開學同小一自行D嘢,以為終於有時間可以快手寫埋佢,連相都一早執好晒,點知就到電腦忽然死機,單係新舊機交接搞back up又通宵搞咗好幾晚,跟住又到燒腩仔生日,終於拖到今日同燒腩仔慶祝完,吊頸都要抖吓氣快手埋位先。



呢一朝起身我哋去酒店餐廳食埋早餐先慢慢check out,雖然前一日BB豆豬都已經無乜嘢好正常,但始終仲係觀察期間,睇見佢個呆樣艾菲始終有D擔心,直至呢朝起身見佢開始識笑,開始不停問我哋拎嘢食,又開始四圍走無時停,我哋估佢應該回復正常,艾菲個心總算定返D。



由於我哋之前同BB豆豬入醫院時係星期六凌晨,所以走嘅時候醫生同護士就提我哋星期一下午打電話返醫院找數,雖然佢哋話會計部嘅人識講英文,不過為免喺電話到雞同鴨講找唔到數拎唔到單claim唔到保險,米高都係決定改行程,返福岡走一轉親身去醫院找數,於是成朝無嘢好做我哋就去咗行醫院隔離間AEON Mall。



有得shopping,艾菲當然努力地尋寶,依然主攻童裝同玩具文具,一忍唔住手就跌錢,不過又買得好開心喎,個麵包超人夾可以寫名,可以用來夾佢兩個D學校通告文件之類,亦終於幫燒腩仔買到件casual得來都見得吓人嘅裇衫,來緊面試總算有件戰衣傍身。



之後行吓行吓就去咗睇手作材料同布,作為一個閒來鐘意整手作嘅人,呢到D布真係多款同靚到艾菲嘩嘩聲,但考慮到自己實在無乜車衣嘅才華,再加上屋企仲有幾塊布等緊自己,所以影咗當買咗算。



行到差不多時間,我哋就喺呢到嘅food court hea食,話就話hea食但食物質素唔差㗎,艾菲叫咗碗天婦羅蝦併牛肉烏冬,未去到好好味嘅level,至少係正常餐廳應有水準,至於練仙嘅燒腩仔,食咗一個飯糰就收工,以為唔好食啦,點知我哋打包做下午茶再食,發現係好好食㗎喎﹗



食飽經過汽水機,發現有Disney X AEON嘅飲品賣,明知無謂都係忍唔住買咗枝米奇綠茶來飲,跟住我哋就出車去是日目的地:福岡市立兒童醫院。



出事當晚,我哋坐救護車來直入急症室,走時又等到有車來即跳上的士走,基本上連間醫院係點艾菲都望唔清,今次來先發現間醫院都幾靚,不過呢D地方真係以後唔好再來,甚至連福岡艾菲都同米高講如非必要唔好再來...

畢竟係醫院地方怕有病菌,艾菲同米高再三商量後,決定由米高自己一個去醫院找數,艾菲留喺車到睇住兩個小朋友,順便畀BB豆豬好好瞓個晏覺(佢成日有嘢玩就唔瞓,呢朝就由八點起身頂到一點上車即暈低),等咗四十五分鐘左右米高就出返來,可以正式同福岡講bye bye啦﹗



搞掂醫院嘅嘢,艾菲同米高都鬆一口氣,成件事總算告一段落,可以安安樂樂繼續餘下嘅行程,即刻起行趕車去鹿兒島,期間路過熊本,出發前我哋都諗過去唔去,但始終帶住兩個小朋友,都係避過呢D高危地方比較好。



由福岡去鹿兒島要三個幾鐘車程,見大家都瞓醒就去休息站抖抖,落車去個洗手間行吓鬆吓。



Tea Time! 最愛逛便利店嘅艾菲,當然又入咗Family Mart逛,尋唔到寶不過買咗個包同杯Frappe畀自己,完全想像唔到便利店都會有Frappe飲,畀咗錢店員就會畀杯抹茶冰你,你再去汽水機加D熱奶落去就飲得﹗呢邊天氣咁熱飲返杯Frappe消暑一流呀﹗



另外仲買咗盒桃味嘅大人之紅茶同柚子鹽味嘅jagabee來做車上零食,其實艾菲個肚係咩構造㗎呢?點解來到日本之後可以keep住無時無刻都喺到食㗎呢?



來到鹿兒島已經差不多六點,即刻去酒店check in,呢晚我哋住天文館Plaza Hotel,照舊訂twin bed房加BB網床,照舊一入房艾菲就進行乾坤大挪移,將兩張床合拼成一張大床,留返好大個空間放行李同畀大家走動,然後有個大BB話佢想瞓網床,亦好堅持佢瞓到咁細張床,所以呢兩晚我哋就安排平日瞓到打晒風嘅燒腩仔瞓網床,我哋同BB豆豬就舒舒服服咁瞓大床。

九州東京之旅~Day1 HK>福岡
九州東京之旅~Day2 福岡 part1
九州東京之旅~Day2 福岡 part2

九洲東京之旅~Day3 由布院>佐賀  

九州東京之旅~Day4 佐賀>鳥棲 part1  
九州東京之旅~Day4 佐賀>鳥棲 part2

沒有留言:

張貼留言