2017年8月28日 星期一

九州東京之旅~Day1 HK>福岡

話說前年去完台北後,艾菲就有咗BB豆豬,基本上咩旅行嘅念頭都要打消,然後BB豆豬上年出世,正當艾菲仲忙緊每日泵嘅奶夠唔夠BB豆豬飲時,米高居然埋頭苦幹喺到plan去邊旅行,艾菲不過hea答一句想去九州同好耐無去東京,轉頭佢就話畀艾菲知順利用asia miles換咗今年暑假嘅機票,wow...雖然一等就係一年,但我哋日日倒數住來互相鼓勵,終於都畀我哋等到出發之日啦﹗



同我哋兩公婆同樣期待嘅仲有燒腩仔,成日聽同學仔講去邊到旅行,今次卒之輪到自己去,開心到未放暑假已經周圍同同學講,而艾菲亦一早同米高商量,反正要call的士去機場,不如call架鑽的去坐得舒服D,又可以氹吓呢個超級車迷(明顯慈母上身),燒腩仔知道後就更加異常興奮,開心到全程把口未合埋過,仲記住咗人哋個車牌,到宜家無聊畫畫時都有時會連埋車牌畫返架車出來。



去機場第一時間當然係去check in,一心以為暑假會好多人有排等,但原來推住BB豆豬有條快線排,所以話咁快就搞掂晒,仲遇到個好人地勤姐姐,知道燒腩仔想睇D行李點樣由輪送帶運走,就叫佢企定講bye bye同數123先㩒掣,逐件畀佢玩氹得佢勁開心。



搞掂行李就入閘做安檢,原來宜家有條禮遇通道可以畀帶住BB嘅遊客行,實在係超級方便,於是我哋又極速完成埋過關呢個程序。



過咗關當然係去食返個早餐,仲要架機又delay到無晒影(連gate no.都無),就更加係可以慢慢歎,而艾菲身邊個小吃貨BB豆豬,一早起身就已經食咗成大塊麵包,仲係咁問艾菲同米高拎嘢食,堅係食唔停口﹗



食飽無嘢好做,循例去Disney Store巡視下業務,有人睇完《Cars 3》變咗心啦,成日小薑前小薑後,McQueen失寵啦,kakaka...



之後再去Gate 23玩(當時仲係未有gate no.),呢條蟲真係玩咗咁多年都係佢,不過小朋友係唔會嫌棄嘅...(係阿媽我嫌姐)



叫佢兩兄妹影返張睇飛機相,一係唔望鏡頭一係走咗去,忽然有張攬埋一齊好sweet咁,但爆咗光,o...



影咗好多張之後,終於畀艾菲影到張似樣D嘅睇飛機相啦﹗但...架機係仲未到閘口㗎囉﹗飛機呀飛機...你幾時先捨得來接我哋走呀?



Delay咗成個鐘,終於都見到架飛機啦﹗米高話次次都delay下次唔再坐因航,well...你用asia miles換機票,唔因航仲有其他選擇咩?其實都好彩今次係gate 21上機,我哋可以玩到最後一分鐘先行過來換片同交BB車,又好彩地勤姐姐畀我哋排Business條隊上機唔使等咁耐,總算舒舒服服啦﹗



上機啦﹗米高一年前book位時預早mark咗坐第一行空間比較多,不過架機排位係242,所以我哋要坐中間無風景睇,BB豆豬例牌跟艾菲坐,安頓好後第一時間就拎條餵奶巾來招呼佢,架機都未起飛佢已經被迷暈,瞓到艾菲食完飯就來睇完《波士BB》先醒,然後餵佢食吓出門前煮嘅通粉,玩吓換吓片再放佢落地行吓,佢嘅表現比我哋預期中好,完全無扭無嘈好抵讚。



至於燒腩仔,由上機艾菲同米高就叫佢瞓覺叫到落機都無瞓過,全程《波士BB》同《Peppa Pig》,連個飛機餐都係食咗幾啖就唔食只食雪糕,咁佢唔食我哋都唔怪佢嘅,皆因米高食咗兩啖即話佢個兒童餐好難食,反而艾菲個薯仔牛肉出奇地好食,D牛肉夠入味又腍,應該係因航近年罕有嘅佳作喎﹗



飛咗三個幾鐘終於都喺黃昏時間到達福岡,一落機發現要自己行落停機坪再入去過關,對於燒腩仔來講當然又係相當新奇好玩嘅事啦﹗



過完關拎埋行李,我哋就坐的士直接去博多The B Hotel check in,一入房感覺都算闊落,由於我哋兩大兩小盡可能都揀Twin嘅房,再提早send email問酒店有無BB床提供(上次北海道同名古屋都無,今次好開心九州全部酒店都有,呢間甚至有BB浴盤添),而經過艾菲一輪乾坤大挪移,將所有床向牆拍齊後,我哋就可以有更多空間瞓,間房又可以多返D位放行李同畀兩個小朋友走動。



由於架機delay,我哋比原定時間遲咗到福岡,艾菲原先嘅shopping時間無晒,喺酒店settle down後已經六點幾,於是行十分鐘左右去咗博多站嘅商場搵食,求其見門面似樣正正常常就入去,艾菲叫咗個鰻魚飯定食,跟餐有碟冷烏冬可以畀BB豆豬撈飛機BB餐個南瓜雞蓉食,至於米高一來就刺身飯,個樣邪惡到呢,另外我哋再叫咗個豚肉生薑燒畀燒腩仔。



食飽我哋就喺博多站附近逛吓,最主要目標係搵吓有無超市可以買餸煮畀BB豆豬食(艾菲今次堅係煮足12日﹗),咁買完餸當然都要睇吓有無宵夜啦﹗來日本旅行唔食宵夜對唔住自己呀﹗而第一晚嘅宵夜就係燒腩仔手上兩個黃金桃,嘩﹗juicy到呢﹗而等到燒腩仔同BB豆豬瞓咗後,艾菲就趁米高去咗便利店買飛,自己獨霸呢個雞蛋布甸,真係爽到呢...

沒有留言:

張貼留言