2017年11月9日 星期四

九州東京之旅~Day8 宮崎 part2



開車後BB豆豬同燒腩仔都好快瞓著,艾菲好自然都跟住一齊瞓,然後經過九曲十三彎嘅山路,飄移咗個幾鐘後我哋就到都井岬,來呢到最主要目的係睇馬,呢到係大概有300年歷史嘅御騎馬嘅保護區,佢哋全部都係野生馬無人養要自行覓食,一入場都會有職員提醒遊客唔可以餵飼。



唔知係唔係天氣太曬太熱嘅關係,D馬都要暱埋避暑呢,所以好靚嘅馬群食草情景我哋無緣見到,但有出來嘅馬就係咁樣企喺路邊,同我哋遊客D車嘅距離係超級近,而且都唔係好怕人。



BB豆豬呢一覺瞓得好甜,我哋就無打擾佢由佢繼續瞓,而燒腩仔喺我哋到咗無耐就醒,但佢都掙扎咗好一段時間先肯落車,畢竟睇電視睇書同睇實物係唔同,真係識郁嘅個心點都會有D怯,我哋都明嘅。



睇完馬,我哋就沿車路去到盡頭,米高陪BB豆豬喺車瞓,艾菲同燒腩仔上山望吓有咩睇,然後行吓行吓我哋就行咗去都井岬燈塔。



呢個燈塔,入場係要畀錢嘅,原先艾菲都猶豫咗一陣,因為無咗米高呢枝盲公竹喺身邊一齊上去,唔知上到去會點或會唔會搞錯D咩,不過同燒腩仔商量咗陣,佢堅決話想上去望吓,咁艾菲就陪仔陪到底,將身上僅餘用來買汽水飲嘅現金拎來買入場卷。



畀咗錢之後我哋就沿住長樓梯行咗上去燈塔,再經燈塔入面嘅樓梯行到上頂,上到去可以圍繞燈塔行一圈,呢到可以望到超級無敵大海景,只可惜呢日霧霾嚴重,天氣雖好但硬係有層煙霞咁,乜都睇唔清影唔靚。



睇埋燈塔我哋就離開都井岬,去咗下一站白浜海水浴場,出發前同米高商量過,雖然我哋玩唔到熱沙浴,都想帶燒腩仔同BB豆豬去沙灘玩吓沙,於是米高就安排咗呢個景點畀我哋,又由於要避開猛烈嘅太陽,我哋差不多五點黃昏時份先到。



雖然米高一早講定日本沙灘係乜設施都無,但艾菲無諗過係連人影都唔多隻,仲要停車場同海邊鋪頭都無開(應該要weekend有遊客先會開),感覺好似怪怪地咁,然後我哋鋪好地蓆放低嘢無耐,終於有個類似救生員嘅人出現,話畀我哋知沙灘六點閂門,OKOK...咁玩一陣就走囉...



話晒人在外地,對住個又係太平洋,艾菲一早已經好firm咁同燒腩仔講明唔可以落水(戲山莫戲水嘛),所以佢哋兩個一來到就自動波坐低玩沙,完全無request過出去裝水,又套Daiso迷你玩沙玩具幾抵玩,100yen有齊6件工具兼夠實淨唔係深水埗cheap貨一玩就爛。



難得來到沙灘,燒腩仔當然係自動波埋位,仲好哥哥咁示範畀BB豆豬知點玩。



至於第一次玩沙嘅BB豆豬,艾菲要畀十個叻佢,除咗起初有D驚桔腳要艾菲抱,話都無咁快就適應咗個質感,坐低四圍望,再跟住哥哥玩,你一吓我一吓咁玩沙。



warm up一陣大家都進入狀態,心情大好齊齊笑住望鏡畀艾菲影相,真係抵錫﹗然後玩到六點我哋就聽話執嘢走,上車前艾菲用一早預備咗嘅大盒爽身粉同佢哋拍走D沙,第一次用果然係work話咁快就乾淨晒無沙黐住。



離開沙灘我哋先返酒店放低D嘢再出去搵食,原先想試宮崎站嘅雞料理,點知遇著包場無得食,所以又要專登出車出去,正當我哋毫無頭緒唔知食咩心急搵路之際,忽然燒腩仔喺後面爆咗句「你用gogomeow咪得囉」,聽完艾菲真係忍唔住爆笑咗出來,話說前一晚去食扭蛋壽司時,架車個GPRS唔知做咩搵唔到路,艾菲唯有開自己電話嘅google map出來畀米高跟住行,於是佢就記住google map係用來搵路,但就記錯咗以為佢叫gogomeow囉,kakaka...

跟住我哋兜咗好耐,都搵唔到食咩好,眼見BB豆豬同燒腩仔開始扭肚餓,心急嘅米高於是求其㨂間壽司鋪就衝入去,跟住有一個粗心大意嘅爸爸,唔小心倒瀉咗杯熱水落個仔身上,然後呢個超好戲嘅仔即浮誇地喊到全間壽司鋪都聽到,嚇到爸爸事後內疚主動話請佢食冰芒果甜品作補償,雖則艾菲一睇就知隻奸豬仔一D嘢都無,但難得燒腩仔成功呃到爸爸上當,艾菲都無謂掃興阻燒腩仔食好嘢啦,呢D男人間嘅情趣艾菲識乜吖。



呢晚係我哋最後一晚喺九州,第二日我哋就要飛東京,所以無論如何都要盡早返酒店執行李,不過上房前艾菲都係心思思走咗去車站7-11一轉,買咗呢杯Haagen-Dazs期間限定日向夏味雪糕,為九州最後一晚宵夜作一個完美落幕。

九州東京之旅~Day1 HK>福岡
九州東京之旅~Day2 福岡 part1
九州東京之旅~Day2 福岡 part2

九洲東京之旅~Day3 由布院>佐賀  

九州東京之旅~Day4 佐賀>鳥棲 part1  
九州東京之旅~Day4 佐賀>鳥棲 part2 
九州東京之旅~Day5 福岡>鹿兒島 part1 
九州東京之旅~Day5 福岡>鹿兒島 part2
九州東京之旅~Day6 鹿兒島 part1
九州東京之旅~Day6 鹿兒島 part2  
九州東京之旅~Day7 鹿兒島>宮崎part1
九州東京之旅~Day7 鹿兒島>宮崎part2 
九州東京之旅~Day8 宮崎part1

沒有留言:

張貼留言