2017年8月31日 星期四

九州東京之旅~Day2 福岡 part2



睇見張相,都大概估到艾菲來緊要講嘅唔慌係好事啦...艾菲真係諗都無諗過,人生中第一次坐白車,居然係喺人生路不熟嘅日本坐,坐完最大嘅感想係原來燒腩仔架麵包超人救護車D聲好真,又之後幾日一聽到日本救護車嘅聲就有陰影。

話說呢日係我哋來到九州最難過嘅一日,因為米高屋企有事發生咗,大家都心情唔好但又咩都做唔到,然後呢晚返到酒店,如常安排兩個小朋友先沖涼,跟住到米高最後到艾菲,入洗手間前艾菲吩咐燒腩仔上床瞓,再叫米高睇實超hyper四圍爬嘅BB豆豬,點知艾菲沖完涼先啱啱著好衫,就聽到BB豆豬嘅爆喊聲。

米高話BB豆豬同燒腩仔玩玩吓,忽然喺張床到呯一聲向後跌咗落地,好彩嘅係無撞到任何嘢無表面傷痕,咁其實對於成日擒來擒去嘅BB豆豬來講,跌親基本上係等閒事來,艾菲都唔太著緊,只係叫米高抱住佢安撫吓佢,就走返入洗手間吹頭,打算快手搞掂出去餵BB豆豬飲夜奶瞓覺。

點知艾菲個頭都未吹到一半,忽然就聽到米高喺出面大叫:「喂﹗唔掂呀﹗要call白車去醫院呀﹗」當下艾菲即時喺心入面叫咗聲「咩事呀?半夜三更咪玩啦﹗」但自然反應都係衝咗出去睇咩事,一出去米高就叫艾菲睇實BB豆豬唔好畀佢郁,之後佢就好急咁打電話叫酒店職員幫手call白車。

眼前嘅BB豆豬成塊面青晒,眼神彷彷彿彿好似想瞓咁(明顯似休克跡象),艾菲望住佢完全唔知點算好,本能反應就係對住佢大叫「你唔好瞓住呀」,叫完佢用對眼射吓艾菲,好快又唔知望咗去邊,不過真係無瞓到,然後就嘗試掙扎想爬返起身,但米高講過唔可以畀佢郁,艾菲只好一直㩒住佢。

掙扎應該係自然反應來,艾菲越㩒BB豆豬就越想爬返起身,睇見佢跌跌撞撞咁想反身(應該個人仲係暈緊),為免佢再有大郁動艾菲只好緊緊咁抱實佢喺自己心口,嗰吓真係心痛同嚇到艾菲死,但艾菲同自己講唔可以亂唔可以喊,仲已經諗定萬一白車只可以一個親人跟車,應該係米高定艾菲跟去,同萬一BB豆豬要留院觀察點安頓燒腩仔呢D問題。

另一邊廂,叫緊酒店職員幫手call白車嘅米高都好亂同好勞氣,由於米高只係識睇但唔識聽同講日文嘅關係,酒店職員好似唔係好明我哋發生咩事咁,先派咗個staff上來睇我哋,解釋一輪佢好似無咩嘢咁就走咗,等咗一陣先終於有另一個英文好D嘅staff來,終於聽得明我哋要call白車嘅要求。

而喺等白車嘅期間,我哋就喺一片混亂下,執齊證件銀包匙卡wifi蛋餵奶巾同旅遊保險張單,再打咗返香港問保險注意事項,同一時間亦吩咐燒腩仔著定鞋等,好感恩燒腩仔喺呢一刻無扭仲要超合作,極速著咗鞋乖乖坐定等(平日佢出親門口都要扭擰一輪先著到對鞋)。

過咗一陣白車就到,亦好好彩救護員英文都OK溝通得到,佢初步望吓BB豆豬,問咗一D簡單嘅資料,我哋就上白車出發去福岡市立兒童醫院,而BB豆豬唔知係肚餓定眼瞓(平日呢個鐘數已經飲完奶瞓咗,但呢晚驚佢飲完奶嘔所以唔敢餵),還是畀我哋咁大陣仗嚇親,救護員稍微掂一掂佢就喊,然後十五分鐘嘅車程入面,佢係喊足全程無停過,不過聽見佢咁好中氣嘅喊聲,再加埋塊面終於谷返紅,艾菲同米高個心都定咗落來知佢應該無乜嘢。

去到醫院落車,已經見到姑娘企咗喺到,第一時間接艾菲同BB豆豬入診療室,姑娘循例同佢度心跳同體溫,BB豆豬又喊到畀人「湯」咁,於是醫生就轉移問米高一D基本資料,再問吓BB豆豬有無嘔有無抽筋有無暈,經過一輪雞同鴨講後,醫生摸一摸BB豆豬個頭,又無乜嘢咁繼續同米高傾,然後姑娘見BB豆豬喊得咁慘,就問艾菲要唔要breast feeding,艾菲當然答yes,問准醫生姑娘就帶咗BB豆豬去另一間房到食奶,起初BB豆豬都仲喊到唔識撲埋來食(平時有得食即撲埋身),到艾菲塞佢埋身食先終於收聲狂啜。

飲完奶BB豆豬都無瞓到(應該係驚唔知咩事所以無瞓),但總算平靜咗落來無再喊,當我哋返去診療室時,米高已經同醫生傾得七七八八,醫生見BB豆豬都無乜嘢,就叫我哋返去自行觀察,睇吓佢呢幾日有無嘔有無抽筋嘅情況,如果有一兩次嘔都可以接受,但持續嘔就要返去再睇咁話。

雖然大家言語不通,但呢到嘅醫生同姑娘都好有耐心咁同我哋溝通,米高同燒腩仔行開咗去洗手間時,醫生仲用部平板電腦翻譯同艾菲講,話BB豆豬宜家需要嘅係休息,艾菲估佢係想我哋唔好咁擔心,至於全程我哋都唔得閒理嘅燒腩仔都不愁寂寞,有另一個醫生同佢玩轉轉凳玩到咔咔聲,真係超級好人﹗

睇完醫生,姑娘仲幫我哋call埋的士先走(醫院地點太遠,半夜唔會有的士來),然後喺返酒店嘅車程上,BB豆豬終於倦極而睡,燒腩仔就喺我哋安撫一輪後都瞓埋(佢其實都好驚,所以搞掂BB豆豬後第一時間就係安撫佢,艾菲同米高不停讚佢表現好同叫佢唔使擔心),跟住返到酒店放低兩個小朋友上床,我哋仲要若無其事咁打返香港跟進米高屋企嘅情況(唔想屋企人擔心所以當時無講),難唔難受當然難受,但做咗人父母就無得揀一定要撐住。

搞到點幾兩點,安頓好所有嘢後,邊喊住口食西瓜(第二日搬酒店所以呢晚唔食唔得),邊同米高商量第二日嘅對策,傾完食完就上床瞓覺,無奈艾菲實在擔心到瞓唔著,眼光光咁望住BB豆豬,好驚佢會忽然嘔而自己唔知,然後佢凌晨四點幾醒咗,食完奶一直都唔肯瞓返,艾菲知佢仲係好不安,但陪佢碌到六點幾自己都頂唔住,終於要拍醒米高睇住佢自己瞓一陣。

九州東京之旅~Day1 HK>福岡 
九州東京之旅~Day2 福岡 part1

沒有留言:

張貼留言