2017年11月1日 星期三

九州東京之旅~Day7 鹿兒島>宮崎 part2



一落船,我哋就向住足湯嘅地方進發,雖然呢日天氣唔好keep住天陰陰,不過呢到環境真係好唔錯好relax,有一望無際嘅無敵大海景。



可以睇返頭先坐過來嘅汽車渡輪,又有D奇形怪狀嘅火山溶岩睇。



講返個足湯,由於帶住小朋友嘅關係,米高今次無特別安排我哋浸溫泉,但原來燒腩仔係好期待㗎,應該係同學仔同佢講過掛,當我哋話帶佢去浸腳時,佢係異常咁興奮,仲話要剝衫剝褲乜都除晒咁浸,幾乎笑到艾菲標眼水,然後一坐低即伸隻腳入水,不過就嫌D水熱縮返上來,後尾適應咗就開始勁踢勁玩,叫極都唔識停咁,實在失禮死人﹗



至於BB豆豬呢,有過哥哥第一次喺北海道玩足湯嘅反應,艾菲一廂情願地以為佢會enjoy,點知佢係驚到走夾唔抖,一掂水即縮即呱呱嘈唔肯浸,但玩咗陣又心思思自己伸隻腳想玩D水,不過試咗兩吓之後依然係唔OK,所以我哋都無逼佢浸啦。



喺足湯場玩咗半個鐘都無,忽然個雷打到來,唯有急急腳著返鞋上車走人,然後開車去另一邊遊客中心同BB豆豬換片順便買手信,買咗盒卡樂B蕃薯片,兩包鹿兒島蕃薯片,白熊啫喱,同柚子味鹽麴。



臨走艾菲仲買咗杯柚子雪糕食,好味到唔食凍嘢嘅BB豆豬都食咗佢人生第一啖雪糕囉﹗



之後我哋就喺風雨下離開鹿兒島向住宮崎進發,沿途見到休息站環境又幾靚,見停咗雨又落車去行吓,仲畀我哋見到呢部咁可愛嘅麵包超人汽水機。



是日爸爸媽媽嘅下午茶﹗喺鋪頭入面行吓行吓,見呢包就到期嘅炸薯片減價我哋又幫襯吓,原本應承咗同燒腩仔一齊食,不過佢上車無耐就同BB豆豬一齊瞓著咗,艾菲於是好衰咁決定同米高兩個食咗去,米高有問過艾菲得唔得驚畀個仔鬧,但實情係艾菲太了解個仔,呢D嘢佢根本唔上心轉頭就唔記得,快D食咗去毀屍滅跡就OK,而事實亦係佢之後咁多日都無記得返起呢包薯片...



經過兩個幾鐘車程,我哋終於到JR九州宮崎酒店check in,呢間係我哋喺九州住嘅最後一間酒店,米高見價錢唔係太貴,就揀咗呢間比較grand同大嘅酒店等我哋住得舒服D。



除咗有開揚靚view,洗手間仲大到有個風呂,間房又有個大廳相當闊落,雖然呢到無twin bed揀,我哋將BB豆豬張BB床泊埋大人床隔離之後,一家四口一齊瞓都好OK唔會太逼。



安頓好後我哋就開車出去食飯,呢晚我哋食扭蛋壽司,去到拎完飛見仲要等20分鐘,於是艾菲同米高就爭取時間,兵分兩路去後面D shop行街,燒腩仔好醒目咁揀咗跟米高,艾菲就可以舒舒服服咁推住BB豆豬去掃Daiso,係...又掃Daiso...好大好好行好多嘢睇,然後只係用咗十五分鐘,艾菲就掃咗呢堆嘢出來,有貼紙簿,有日本限定hello kitty頭夾,同D香港買唔到嘅hello kitty同Thomas杯杯碟碟,就連小朋友夾住頂帽個夾,同小朋友學習筷子個托佢哋都有,另外艾菲再掃咗D hello kitty磁石夾,除咗兩個浴室鐘全部都係100yen件,抵抵抵﹗



準時廿分鐘後我哋就返到餐廳,然後等多一陣就有位入啦﹗真係好欣賞日本嘅餐廳,永遠都咁baby friendly,連迴轉壽司都有專門設計畀小朋友用嘅BB凳,可以夾喺枱到等小朋友同大人一齊食,唔似香港元氣又話呢個位唔放得BB凳嗰個位又唔放得,焗小朋友喺卡位到自己坐,跟住當然係無可能坐得定會爬來爬去,搞到大人要看牛咁睇實驚佢跌。



同樣係100yen壽司,相對上次間呢間D食物質素明顯好D,不過由於燒腩仔要扭蛋關係,我哋全程不停畀佢催住食快D(但佢自己又唔見得食快D喎)...



扭蛋壽司嘅每張枱都有個位畀你將食完嘅碟sir落去,當我哋一夾起舊壽司,燒腩仔即九秒九將隻碟sir落去,每儲夠5隻就可以抽一次奬,但我哋抽咗三次先中到一次,中奬後就會有隻扭蛋sir落來,呢D玩意氹小朋友實在一流。



至於無份抽奬嘅BB豆豬都不愁寂寞,只要我哋準備定一碗烏冬畀佢,佢就會好滿足咁坐定定逐條啜入口㗎啦﹗



食飽又到超市shopping時間,呢晚去咗距離酒店五分鐘路程嘅AEON,為食嘅艾菲當然又忍唔住手掃咗堆零食,而米高就好豪咁買咗個1200yen嘅宮崎芒果返來試,佢話香港買一個最平都要$300,一場來到又啱季節一定要試,然後行吓行吓仲畀艾菲搵到包蒸野菜,用炆燒罐焗返熱就可以畀BB豆豬食,絕對係繼沙律菜後帶BB旅行又一推介食材。



至於呢晚嘅宵夜,艾菲只係簡簡單單買咗條芝士卷同日向夏果汁,芝士卷只可以話味道正常,但日向夏果汁就係艾菲喜歡嘅果汁味,不過就唔係周圍都買得到,之後想買都買唔返啦。


九州東京之旅~Day1 HK>福岡
九州東京之旅~Day2 福岡 part1
九州東京之旅~Day2 福岡 part2

九洲東京之旅~Day3 由布院>佐賀  

九州東京之旅~Day4 佐賀>鳥棲 part1  
九州東京之旅~Day4 佐賀>鳥棲 part2 
九州東京之旅~Day5 福岡>鹿兒島 part1 
九州東京之旅~Day5 福岡>鹿兒島 part2
九州東京之旅~Day6 鹿兒島 part1
九州東京之旅~Day6 鹿兒島 part2  
九州東京之旅~Day7 鹿兒島>宮崎part1

沒有留言:

張貼留言