2017年8月29日 星期二

九州東京之旅~Day2 福岡 part1



一覺瞓醒,畀兩個小朋友喺房到食吓早餐(前一晚喺超市買咗麵包同BB芝士),再睇吓晨早節目嘅巧虎,我哋就出發去玩,呢朝艾菲仲專登同BB豆豬著母女裝出動,白色背心加藍色短褲超級易襯,嘻...



呢日行程嘅第一站係去博多站附近嘅郵局,睇吓有無熱賣中嘅龍貓袋仔,咁結果當然係好無驚喜嘅售罄,然後艾菲望吓郵局入面D郵票同明信片,好多都好cute好靚,艾菲亦好快就睇中咗呢個郵筒形嘅明信片,但問職員話呢個size唔可以寄國外(但明明上次喺北海道都寄到張差唔多size叮噹形嘅明信片返香港㗎喎),咁唯有直接買走留念。



逛完郵局我哋就向海之中道出發,一上車站見到有架靚車,艾菲第一時間叫電車男燒腩仔去車頭影相,再教佢同車長揮手bye bye,點知有人怕醜唔願揮喎,相反D日本小朋友真係慣晒,一見架車開走就熱情揮手。



由博多去海之中道中間要轉一次車,第一架係比較新淨同有冷氣嘅,第二架就係舊款只得風扇,對於燒腩仔來講兩架佢都like,一上車就笑晒口V晒手任艾菲影,而BB豆豬就好醒目咁爭取時間補一補眠。



由於福岡嘅天氣實在太熱,氣溫至少有35度仲要風都無滴(體感溫度應該有40度),所以一落車我哋即跑入車站買嘢飲同雪糕食。



離開車站後,我哋跟住指示牌,喺無遮無掩嘅情況下,頂住大太陽行咗超過十分鐘(落重防曬居然唔記得帶遮﹗),熱到幾乎中暑暈低之後,終於都行到去海之中道水族館﹗入場卷可以即場買,亦可以好似我哋咁預早喺便利店買,米高話佢喺便利店買嘅package,包埋對面海之中道公園嘅入場卷,都仲平過即場單買水族館飛嘅價錢。



一入場我哋就去咗睇海獅表演(一日只得兩場,咁啱來到趕到第一場就睇咗先),我哋推住BB車所以求其喺輪椅位到睇就算,但後尾發現呢個決定係超級正確,因為坐前面D觀眾係會畀海獅整到濕晒,D水花勁到你開遮都擋唔住囉﹗



緊接住海獅出場嘅有海豚,有基本跳水,頂波,推訓練員滑水,仲好堅咁會跳上岸同大家打招呼,真係精彩過海洋公園多多聲,就連BB豆豬都睇到拍晒手,最搞笑係睇完呢個show後,佢學識咗一聽音樂就跟bit拍手。



雖然表演場地有頂,但無冷氣嘅情況下我哋一家係熱到全身濕晒,所以一完show就即刻跟住人群衝咗入去冷氣地方睇魚,睇睇吓仲有堆海龜游過。



之後去睇埋幾層樓高嘅大魚缸,有魔鬼魚有鯊魚,小朋友睇到嘩嘩聲。



睇完大魚缸我哋就跟住指示出去戶外繼續睇,呢邊有好得意嘅小企鵝睇,佢哋有D喺到游水有D喺到曬太陽,搖搖擺擺咁行來行去實在可愛到暈,不過BB豆豬就唔知點解好驚佢哋,要艾菲抱住先好少少。



除咗企鵝,仲可以畀錢買料餵海獅,只要入錢落個好似locker咁嘅雪櫃,打開拎D魚仔出來,再喺貼有海獅樣嘅管到sir條魚落去,下面隻海獅就會撲埋去食㗎啦﹗



之後我哋行返入室內,睇吓海鰻BB,又摸吓海星貝殻。



見時間差不多就去餐廳食飯,燒腩仔例牌食兒童餐,艾菲就食明太子意粉,味道算係不過不失,另外再叫咗碗白飯畀BB豆豬,可以撈朝早焗嘅蕃茄同肉碎一齊食,又艾菲其實呢朝焗咗飯仔畀佢㗎,點知到下午都仲係生米失敗咗,好彩餐廳有得單點白飯,又由於太多飯剩(後尾發現米高個餐原來有白飯跟),我哋裝起咗一碗仔畀佢夜晚撈即食咖喱汁食,估唔到喺無暖壺嘅情況下,個Thermos燜燒杯都keep到喎。



食飽行埋shop,買咗個水族館限定嘅Hello Kitty頭飾畀BB豆豬,再睇埋門口隻懶洋洋嘅水獺,我哋就去第二個目的地海之中道公園。



離開水族館,我哋又要沿之前條超空曠嘅路行返去車站,再去車站另一邊嘅海之中道公園,入場後仲要繼續頂住大太陽行一大段路先到遊樂場(個公園有成個山頭咁大),艾菲到埗後第一件事係衝入food court啪返杯冰水,同喺明知唔特別好味嘅情況下都要買杯雪糕降吓溫。



其實遊樂場呢邊都幾多嘢玩,有噴水池,戶外彈床,各式機動遊戲,長滑梯同繩網,重點係人唔多可以任玩(眼見絕大部分都係香港小朋友),只要你頂得住熱同曬係完全無問題,而我哋就簡簡單單先玩吓扭蛋,再安排燒腩仔同米高揸高卡車,雖然未夠130cm高無得自己揸,但對車迷來講有得坐都好開心㗎啦﹗



跟住我哋鼓起勇氣出咗去玩長滑梯,堅係成個山咁高嘅滑梯,其實艾菲都好想試玩,但真係熱到完全唔願郁,所以只係派出有得玩就唔怕熱嘅燒腩仔同米高去試齊三條滑梯,艾菲求其喺下面影幾張相,就同BB豆豬搵個陰頂抖。



唔知係唔係熱得滯,呢日BB豆豬瞓醒晏覺後係咁喊(平時瞓醒好少喊),要出動BB餅先好少少,但個樣就keep住屎面,咁其實艾菲都熱到同佢差不多面口,所以當燒腩仔玩完滑梯後乜都話唔想玩,我哋就走人行一大段路去公園另一邊個出口,坐返火車返酒店沖涼換衫抖一抖。


 
呢晚米高話想帶艾菲去中洲川端商店街shopping同食飯,不過去到發現D鋪頭開始閂門無嘢行,見勢色唔對就求其入咗一間拉麵鋪開餐,又我哋入去後無耐餐廳個姐姐即棟個休息牌出去,即行遲半步都無得食﹗我哋今餐試咗九州好興嘅炒麵,感覺同我哋嘅乾燒伊麵差不多,至於艾菲碗牛油叉燒拉麵就又香又彈牙,正呀﹗

食飽後出返去大街行吓Daiso同Donki我哋就走,而有個廿四孝爸爸仲專登安排我哋坐巴士返博多, 等車迷燒腩仔可以試吓坐日本巴士,咁燒腩仔當然好滿意呢個安排,又全程講唔停口,真係失禮死人啦﹗(日本人坐車好靜,佢堅係嘈得過份﹗)


 
返到博多,我哋再去前一晚嘅超市買多少少料for第二日煮畀BB豆豬食,跟住就快手返酒店休息,先安排兩個小朋友沖涼,然後就係我哋嘅宵夜時段,呢晚宵夜係食迷你西瓜仔,又甜又多汁都係298yen咋﹗超級抵食﹗不過...艾菲同米高食嘅一半就係喊住口咁食㗎囉...原因下篇開估...

九州東京之旅~Day1 HK>福岡

沒有留言:

張貼留言