2017年9月4日 星期一

九州東京之旅~Day3 由布院>佐賀



呢日係我哋九州自駕遊嘅開始,所以一朝早喺酒店check out後就去咗博多站附近拎車,今次米高揀咗Toyota Hybrid,貪佢內籠夠大可以放到兩個car seat,必要時再塞艾菲落去睇實佢哋都得(現實係艾菲咁多日都無去過後面陪坐,嘻...),兼夾慳油好力,不過尾箱就只係啱啱好塞得落兩個大喼同一架BB車,另外我哋托租車公司買咗張只係畀國外遊客買嘅Kyushu Expressway Pass,咁就任行九州嘅高速公路都唔怕路費貴。



check完車無問題後我哋就出發去由布院,其實前一晚發生完咁大件事,米高都有提議過取消今日嘅行程畀大家抖一抖,但反正我哋福岡間酒店呢日點都要check out,根本都抖唔得耐,BB豆豬又只係觀察無乜嘢做到,艾菲就建議繼續行程,畀佢喺車到瞓都一樣,落車就由艾菲揹實,密切監察住佢嘅情況,順便畀返多D安全感佢。

前一晚艾菲陪佢碌到六點幾終於頂唔住要瞓陣,接手睇BB豆豬嘅米高就話之後拍吓拍吓,好快BB豆豬都一齊瞓返,然後我哋八點叫醒佢哋兩個起身食早餐,燒腩仔好快已經無事發生過咁,BB豆豬就明顯有D呆呆滯滯,唔係好願食早餐個包,成朝無乜點笑但識應人,放佢落地都行得好穩,然後我哋開車無耐佢就好乖咁瞓咗,不過睇相都應該望到佢依然係面青青咁面色唔多好。



由博多去由布院,車程要個幾鐘,我哋中途當然要去休息站抖一抖,順便畀燒腩仔去洗手間,由於BB豆豬瞓咗,我哋分男子組女子組去,女子組即艾菲一個,去完洗手間艾菲就走咗入便利店逛順便尋寶(根據過往經驗,便利店間中有正嘢),點知又真係畀艾菲搵到好嘢喎﹗760yen一本貼紙簿,除咗Cars,仲有Frozen,Tomica,Thomas等等,總之實有一本啱你小朋友口味,重點係佢圖畫靚質地都好靚,D貼紙真係可以貼完又貼,艾菲事後都好後悔只買一本咁少,到想再搵來買已經遇唔返﹗



到由布院已經係中午時份,所以泊好車後我哋就即刻去開餐,米高睇旅遊書介紹帶咗我哋去間專賣當地農產品嘅食堂,艾菲叫咗個牛肉飯,唔係吉野家味,係好香牛肉味,重點係D配菜,你堅係食得出新鮮嘅味道,至於米高個天婦羅飯,佢都話D食材好鮮甜,個湯嘅味好特別好好飲。



食飽我哋就沿住湯之坪街道向金鱗湖進發,點知行行吓天色一變落起大雨,被逼滯留咗喺龍貓站前(呢間鋪頭專賣宮崎駿嘅卡通產品),無遮喺身嘅我哋唯有行吓街避吓雨,然後行吓行吓就放低咗D銀兩,買咗件衫畀自己同買咗個哈哈笑袋仔畀BB豆豬囉...kakaka...



等到D雨細返D,我哋就買把遮繼續向前走,但就輪到燒腩仔越行越無心機(段路都幾長,而且主打行街睇嘢,佢堅係零興趣),眼見佢就快發脾氣,艾菲就叫米高搵間鋪頭坐低畀佢抖抖,於是我哋就去咗試呢到好出名嘅柚子雪糕,向來喜歡柚子嘅艾菲當然爆like,而個粟米片底都好特別好飽肚。



食完再繼續向前行咗一大段路,終於都到目的地金鱗湖,因為呢到真係只得一個湖咁大把,原先都擔心燒腩仔來到會失望,點知佢見到湖上D鴨又好開心喎,咁呢到出名咩呢?後尾睇返資料先知係冬天因溫差而出現嘅晨霧彌漫仙境,唔...我哋宜家夏天來仲要撞正天陰落大雨,咁啱行到來就停雨兼遇到個香港人幫我哋揸機影相,可以睇到後面間屋個倒影都好好啦,係咪?



離開金鱗湖後,我哋就沿住湯之坪街道行返出去,正當燒腩仔又行到無心機之際,忽然我哋見到Yufuin Floral Village嘅指示牌,於是就行咗入去睇,一入去就見到D可以畀錢買料餵嘅松鼠仔,再行落去就見到好多間類似燒腩仔身後嘅歐洲式小屋,感覺都幾特別幾可愛,不過啦...由於艾菲身上揹住咗BB豆豬,燒腩仔呢個model又唔多合作,所以一張靚相都影唔到...>.<



對燒腩仔來講,影相一D都唔重要,有得食雪糕甜品先係最緊要,所以米高一買杯蜂蜜雪糕布甸畀佢時,即時變臉笑晒口咁任艾菲影,好彩艾菲都唔弱,自己獨霸咗由布院好出名嘅Milch半熟芝士蛋糕,個芝士味香同rich到一個點,食完出返鋪頭再望先知呢個蛋糕得過奬,而且仲有熱食揀添,有機會一定要再試﹗



飲飽食醉,我哋呢個由布院半日遊就完,臨走應燒腩仔要求去咗火車站睇火車,影返張到此一遊就起程去佐賀。



由布院去佐賀,車程要差不多兩個鐘,由於前一晚只係瞓咗個幾鐘,所以呢程車艾菲真係頂唔住要眠一眠,跟住一轉眼就到咗是日重點項目:西松屋﹗相對於阿卡將,艾菲鐘意佢價錢夠親民,不時有驚喜減價貨平到你笑,基本上來到九州我哋係見一間行一間,仲要每間都有D嘢買到,不過就行到最尾一日佢哋先開始做七折減價囉﹗



第一日行所以比較瘋狂,左邊嘅係燒腩仔,右邊嘅係BB豆豬,我哋主攻479yen特價區,同埋貼咗紅label嘅減價貨,只要啱用大size都照買,留返佢哋大個先著,而部分啱size嘅,艾菲就即買即洗畀佢哋喺呢個trip入面即著。



除咗衫褲,我哋仲買咗堆小朋友日用品,有燒腩仔自己揀嘅新幹線水鞋,卡通牙刷一大堆,風扇套同麵包超人立體口罩,再買咗D BB果汁,米餅,即食肉醬,尿片,濕紙巾同防曬乳液畀BB豆豬來緊幾日用。



喺米高嘅再三催促下,艾菲喺仲未行夠嘅情況下畀佢拉走咗,跟住佢就車咗我哋去佐賀站,泊好車就推埋行李去車站隔離嘅Comfort Hotel check in,同樣係Twin房加BB床,感覺都好闊落開兩個大喼完全無難度,重點係BB豆豬一入房無再呆呆豬,而係好開心咁四圍走四圍摸,但安全起見艾菲都係要先來個乾坤大挪移,將所有床拍埋牆,再推張梳化仔入去頂住,BB床就照放大床前面。



settle down後已經係夜晚七點鐘,米高一直話呢晚想食燒肉(九州除咗拉麵出名,燒肉鋪都特別多),點知...行到去佢打算帶我哋去間餐廳先知無book位係無得食,晴天pig pig嘅我哋,有諗過揸返架車出去搵食,但考慮到兩個小朋友已經開始肚餓應該頂唔住,只好喺附近見餐廳就入,以為應該唔難,但原來呢邊D餐廳十間有九間都要book先有得食,剩返一間係全面食煙嘅居酒屋,個staff見到我哋有小朋友都叫我哋唔好入...

無計可施下,只好返去火車站求其食,眼見只係得返一間coffe shop同Lotteria有開,就揀咗入Lotteria食漢堡包,反正對練仙唔多食正餐嘅燒腩仔來講食咩都無所謂,有薯條食佢會更開心,而艾菲就叫咗個呢期promote緊嘅燒肉漢堡,慰藉下食唔到燒肉嘅心靈,咁當然幻想同現實係會有些少出入,不過個包都唔係太差嘅都幾香口㗎。



食飽我哋就去車站隔離間24小時超市入貨,燒腩仔搶住要推BB豆豬,難得BB豆豬又好enjoy畀哥哥推,兩個仲笑到咔咔聲咁,我哋就由佢推一陣,不過見佢開始失控玩飛車,為免再有意外發生就即時叫停。



呢間超市基本上係乜都有,艾菲行吓行吓仲喺BB用品區到搵到個靚靚Hello Kitty濕紙巾蓋,仲有喺香港未見過嘅增量版和光堂即食飯仔,梗係買返兩盒來試試佢,而經過第一日焗飯仔失敗嘅經驗後,艾菲就轉移焗通粉同麵畀BB豆豬,呢晚艾菲就買咗包冷凍蕎麥麵,另外再買咗D沙律菜,同蒸返熱就食得嘅豆(呢到係兩餐份量),全部嘢切都唔使切,就咁倒落燜燒杯到焗返熱就食得,超級方便﹗

買完嘢返到酒店見時間尚早,而且BB豆豬狀態都唔差,艾菲就打line video call返香港搵燒腩仔婆婆,一心諗住放咗BB豆豬喺BB床到應該安全,不過唔知點解佢同婆婆講吓講吓,加埋燒腩仔喺隔離吶喊助威,心情係異常地hyper,勁興奮咁喺床仔入面行來行去,跟住呯一聲成個頭向前撞咗落床欄到,跟住係一輪嘅爆喊,跟住係佢額頭上一大撻瘀痕,跟住係艾菲又一陣嘅心慌,米高安慰艾菲發咗出來有傷痕好過無,又好彩我哋有帶退熱貼,畀佢貼住瞓撻瘀痕第二朝已經退咗好多,但艾菲就唔敢再畀佢留喺BB床入面,所以呢晚就換咗燒腩仔瞓BB床,BB豆豬跟我哋大人瞓,而且就算瞓著咗我哋都一定要有人喺側邊睇住佢以防萬一,唔可以佢有佢瞓我哋各自行開做嘢。



幾經辛苦先終於搞掂兩個小朋友去瞓(燒腩仔晚晚叫住唔瞓,日頭又唔肯喺車到瞓晏覺,完全唔明佢到底係點頂),艾菲同米高又忙完洗衫洗餐具呢D瑣碎事務可以抖一抖,當然又係我哋嘅宵夜時段,呢晚我哋有車厘子,固力果巨蜂堤子果汁冰,同Kiri藍莓芝士蛋糕味雪條,三樣都咁正食到我哋舐舐脷呢﹗

九州東京之旅~Day1 HK>福岡
九州東京之旅~Day2 福岡 part1
九州東京之旅~Day2 福岡 part2

沒有留言:

張貼留言