2017年10月11日 星期三

九州東京之旅~Day5 福岡>鹿兒島 part2



來到鹿兒島已經天黑,所以匆匆喺酒店放低行李,準備好BB豆豬嘅晚餐,我哋就出去搵食,來到城市地方,我哋習慣唔揸車(怕塞車),順便畀燒腩仔試吓坐鹿兒島電車,電車男對我哋呢個安排當然係相當滿意。



電車來到鹿兒島站我哋就落車,沿住一條暗黑長街行去黒かつ亭,呢到係專門食吉列薩摩黑豚嘅餐廳,米高係睇Yahoo Japan介紹搵到呢到,來到發現都幾多香港人,餐廳地方唔大但當晚至少有兩枱係講緊廣東話,我哋被安排坐喺tatami位,自成一角唔使怕燒腩仔同BB豆豬嘈到其他人。



快手餵飽BB豆豬就到我哋開餐啦﹗左邊係米高嘅吉列黑豚定食,右邊係艾菲嘅吉列海鮮定食,除咗超級好味艾菲都唔識點形容佢哋啦,尤其係個吉列帶子,第一啖唔識就咁食覺得平平無奇,第二啖試吓點D鹽個鮮味即刻走晒出來﹗推介推介呀﹗



開開心心食咗餐好,臨走喺門口影返張到此一遊先。



之後我哋就沿路行返出去鹿兒島站坐摩天輪,其實出發前艾菲都問過米高有無得安排畀燒腩仔坐吓摩天輪,皆因喺香港燒腩仔每次經過中環都話想坐,但每次D時間都唔啱坐唔成,雖然米高一直無答實艾菲,不過一落電車見到咁大個摩天輪,佢都即時上網check吓營業時間,然後就安排大家食完飯後去坐。



我哋食完飯,摩天輪下面D百貨公司都已經閂晒門,所以要坐電梯直上摩天輪樓層,以為要等點知原來人影都唔多隻,每個大人1000yen,小學生以下幼兒免費,買完飛入場D職員就問我哋使唔使坐比卡超專車,見反正無人等又唔使加錢咪話坐。



一打開車廂入去,發現除咗外面嘅裝飾,入面係乜嘢比卡超嘅裝飾都無,好彩我哋無人係比卡超fans,否則肯定好失望。

 

摩天輪慢慢升上去,燒腩仔最開心應該係見到佢此行不停嘈住好想坐嘅新幹線列車。

 

 當然唔少得鹿兒島嘅夜景,據講朝早上來遇著好天的話係可以見到櫻島火山。



坐完摩天輪,我哋就過返鹿兒島站對面嘅AEON超市買餸,準備定來緊兩日BB豆豬嘅早午晚三餐,簡簡單單有早餐麵包,BB乳酪,佢至愛嘅烏冬,本菇,沙律菜,免治牛肉,除咗免治牛內要預早一晚煮定,其他都係第二朝放入炆燒壺焗一陣就食得,方便又好味。



而自少熱愛卡樂B嘅艾菲,來到日本當然要掃吓薯片,不過宜家好多味其實都可以喺香港買到食到,所以今次只攻香港無見過嘅口味,呢晚就畀艾菲買到wasabi味波浪薯片,仲有之前見過人推介嘅魚翅同鮑魚味杯麵。



喺超市買完嘢,我哋仲諗住坐返電車返酒店,點知去到車站先知尾班車已走,無選擇嘅情況下只好坐的士返去,搞掂兩個小朋友沖涼瞓覺,又係艾菲同米高密密洗嘢pack嘢嘅時候,辛苦完一大輪當然又到大人嘅宵夜時段,呢晚我哋終於試埋固力果水果冰最後一隻味白桃味,艾菲亦試咗來到九洲必食嘅白熊練奶冰,練奶刨冰連埋冰水果一齊食堅係正正正,絕對係一食難忘﹗

九州東京之旅~Day1 HK>福岡
九州東京之旅~Day2 福岡 part1
九州東京之旅~Day2 福岡 part2

九洲東京之旅~Day3 由布院>佐賀  

九州東京之旅~Day4 佐賀>鳥棲 part1  
九州東京之旅~Day4 佐賀>鳥棲 part2 
九州東京之旅~Day5 福岡>鹿兒島 part1

沒有留言:

張貼留言