2015年7月22日 星期三

台北宜蘭之旅~Day 4 台北>HK part 2



睇完小丸子,我哋跳上的士,就去咗101嘅鼎泰豐,據講呢間鋪面大D新D,有high chair又容易D拎位,點知...來到一睇都要等成90分鐘﹗其實艾菲個心係有D想縮沙走人,亦feel到米高對艾菲呢個安排唔多滿意,但眼見隔離food court坐滿自由人,而且之後嘅重點行程誠品都喺附近,根本走唔到去邊就唯有頂硬上繼續等。



既然等位無嘢做,就梗係四圍逛吓啦,然後帶咗燒腩仔去呢個LOVE地標影吓相。

 

最終等咗70分鐘左右就有得入座,餐廳果然係好baby friendly,除咗high chair,仲有全套自家品牌兒童餐具,而艾菲由香港等到來台灣嘅小籠包亦終於出現眼前﹗



除咗小籠包,我哋仲點咗元盅牛肉麵同菜肉大包,本來艾菲係想叫紅燒牛肉麵㗎,不過落單時個staff話無得走辣,推介我哋試元盅牛肉麵,估唔到清清地又幾OK喎,D牛肉超腍勁好味,至於個菜肉大包就正常啦。



燒腩仔勁識貨,一坐底先同我哋爭食咗三個小籠包﹗再掃咗大半碗牛肉麵落肚﹗跟手食多半個菜肉大包﹗咁多日以來最開胃係呢餐﹗

我哋食飽就走,肯定無坐到45分鐘,真係等位仲耐過食,但身為一個小籠包fans,來到台灣唔食返餐又硬係差D嘢咁,嘻...



走嘅時候順便捉燒腩仔喺遠處影返成棟101,唔上去都總算到此一遊嘛﹗(一返市區就無心機影相,求其用iphone影就算>.<)



由於我哋plan咗坐五點半國光客運去機場食晚飯,所以喺鼎泰豐花咗咁多時間,之後嘅行程都要加速進行,一去到誠品我哋就直衝上五樓兒童館,米高負責陪燒腩仔四圍玩,艾菲就爭取時間揀書。



雖然只係得一個鐘嘅時間,艾菲都成功買到呢堆心頭好,除咗《我吃拉麵的時候》個主題有少少沉重,其餘都好啱燒腩仔口味,而《幸福小雞成長書包》入面四本小雞系列嘅書,更加係佢嘅飛佛,宜家日日都叫住睇小雞,每晚都要同佢講一次先得,連米高都話呢套書真係好抵買。



原定行程係離開誠品後,再去附近嘅百貨公司食tea同買手信,不過由於時間實在緊逼,所以改咗直接返酒店拎返件行李再去台北車站附近四圍逛多陣就算,點知拎完行李就收到國泰SMS話班機會delay個半鐘,米高即時決定食埋晚飯先慢慢入機場,然後喺台北車站百無聊賴咁行吓行吓,就畀艾菲見到每次來台灣都必食嘅Mister Donut(但好奇怪地去日本又唔會食㗎喎),再行吓行吓仲見到艾菲一直回味嘅臺鐵便當添,想當日同米高拍拖去十分,上火車前就喺呢到買咗個便當食,包裝雖然唔特別討好,但食落係估你唔到咁好味,真係去日本鐵道遊咗咁多次,都食唔到好味過佢嘅便當呀﹗



正當我哋食完便當諗住起行去巴士站走時,就再一次收到國泰話班機會再遲多一個鐘嘅SMS,為免太早去機場hea,決定行埋新光三越嘅超市先,亦因為咁而畀艾菲喺到買到呢期當造嘅愛文芒(之前睇親都係禮盒裝,呢到終於有單個買)同醬油膏,臨走仲試埋春水堂嘅珍珠奶茶添,個茶味果然係香濃過香港嘅多多聲﹗



hea到七點幾八點,我哋終於都坐國光客運出發去機場,到機場之後第一時間唔係去check in寄行李,而係直上三樓搵維格,其實宜家香港咩都有得買,所以去台灣真係無咩手信好買,本來想買D洪瑞珍三文治返來試吓㗎,但四點幾去到台北車站間鋪已經賣晒兼閂埋門,之後只係好隨意咁買咗快車肉乾嘅豬肉紙,同艾菲好like嘅維格芝士味爆谷同鴛鴦綠豆糕就收手啦﹗



pack好行李就返去國泰櫃台check in啦,仲好榮幸咁收到三張由國泰送出,每位乘客一張嘅TW$200餐飲券添,唔...真係多謝晒喎...雖然艾菲同米高都係為食底,不過我哋其實想準時登機,儘早返屋企多D囉﹗



既然國泰咁豪請我哋食嘢,艾菲就唯有配合吓啦,夜晚十點幾坐喺機場餐廳,好闊太咁飲個燉湯再歎返杯果茶,真係坐咁多次飛機都未試過有呢種另類享受...(以前做嘢出trip喺大陸機場delay幾個鐘,逼住捱難食飯盒就試得多...)



至於米高就叫咗呢個炸雞漢堡配薯條餐,佢話好好味喎,仲話下次再來可以考慮再食呢間餐廳(艾菲返到來已經唔記得間餐廳叫咩名:P),而燒腩仔就難得地合作,一早起身嘅佢捱到呢個鐘數都未扭眼瞓,畀兩架巴士佢就乖乖坐定陪我哋食。



食完都十一點㗎啦,但行過我哋個gate,見到起飛時間又延遲多半個鐘,為咗令燒腩仔保持清醒上機(主要唔想上機時由手抱轉坐落凳時郁到佢爆喊),點都要搵D嘢同佢搞吓,好彩有間賣米奇嘢嘅鋪頭未收。



之後連Hello Kitty滑梯都玩埋...



玩到十一點半,都要返閘口等上機啦,原定2115起飛嘅機,報稱delay到2355就會飛,然後喺閘口坐到2350,先見到班機埋閘口落客,隔多五分鐘先宣布話0015可以登機,等到呢個moment,真心有D燥底,而燒腩仔亦開始眼瞓蟲發作,行為開始失常同失控,唯有叫米高抱住佢瞓先。



都唔知係marco polo會員還是帶住小朋友啦,總之我哋有得優先上機,然後一見到帶位嘅空姐,艾菲即時request拎枕頭畀燒腩仔,亦好彩佢喺轉落凳嘅一刻無發作,終於架機喺0045先飛到,足足delay咗三個半鐘﹗﹗﹗



起飛無耐,空姐們就極速派餐,左邊係燒腩仔嘅兒童餐,艾菲嘅食後感係好睇唔好食,至於右邊嘅就係大人正常餐,一打開就已經唔想食囉﹗

正當艾菲食飽諗住享受吓難得嘅寧靜,睇吓雜誌聽吓歌咁,燒腩仔就忽然醒咗喺到爆喊,仲癲到出手狂打艾菲添(好彩避到),之後要將佢瞓平捱落艾菲大脾到先收聲瞓返,但佢收聲無耐就有廣播話準備落機要大家坐返好,咁艾菲都嘗試將燒腩仔坐返直來瞓啦,可惜個結果係成個機倉嘅乘客,一邊忍受佢嘅喊聲,一邊期待架機快D降落,終於忍到架機降落咗但未駛到閘口,艾菲已經頂唔住要將佢抱起,再pass畀坐隔離行嘅米高,然後佢一上米高身即九秒九收聲繼續瞓...(佢出親街都要米高抱先肯瞓,艾菲抱親都瞓唔到,唔知係唔係嫌艾菲膊頭唔夠橫)

落機過完關,已經call定的士喺出面等,亦好彩件行李有得優先處理好快拎得走人,急急腳咁衝出去上車,最終返到屋企都已經三點幾,唉...又唔係天氣差,又唔係有咩大事發生,更加唔係機件問題,都可以無端端delay幾個鐘(國泰報稱係台灣領空問題),唔通下次去台灣真係要轉坐長榮先得?

Day 1 HK>宜蘭 part 1
Day 1 HK>宜蘭 part 2
Day 2 宜蘭>台北 part 1
Day 2 宜蘭>台北 part 2  
Day 3 台北>野柳>台北 part 1  
Day 3 台北>野柳>台北 part 2 
Day 4 台北>HK part 1

沒有留言:

張貼留言