2015年7月7日 星期二

台北宜蘭之旅~Day 2 宜蘭>台北 part 2



食完雪糕就離開三星,去咗羅東林業文化園區,但我哋泊好車之後無即刻入去玩,而係去咗對面好出名嘅林場肉羹開飯,據講weekend多人時要排好耐先有得食,好彩我哋呢日係星期五,所以一入去就有位。

餐廳無冷氣,門口就係爐頭,加埋當日正午時間三十幾度嘅氣溫,真係熱到艾菲唔多頂得住,不過燒腩仔居然出奇地無投訴,仲要好快手咁掃晒成碗飯話好好味喎﹗碗肉羹感覺有D似香港嘅碗仔翅,可以撈飯,麵或者米粉食,味道都唔錯,但如果環境無咁熱肯定會更好味囉﹗



食飽去對面停車場買杯西瓜汁就入去園區啦,呢個小朋友全程只係顧住搶嘢飲,一唔畀就死摞,之後見到有D放木材嘅位幾靚想叫佢入去影吓相,佢就喊晒口唔肯入去,講多兩講直情喊咗出來添,搞到大家都勁無癮。



兩母子講咗輪數,加埋米高喺側邊鼓勵,終於幫佢衝破心理障礙,埋去摸咗D木兩吓就走啦(因為燒腩仔實在太多嘢驚同唔肯試,所以我哋唔想畀佢乜都話驚就唔做,佢越話驚嘅嘢我哋越要佢去試),然後行咗入去見到呢條遊湖嘅木道,呢個背景用來影相真係一流,可惜艾菲個model心情不佳,所以求其叫佢來回行一次就算。



行完木道,終於見到來呢到嘅目標火車頭啦﹗車迷心情即時回復正常,為咗衝埋去架火車到,行路軌行得勁開心﹗



呢到好似火車博物館咁,放咗兩架蒸氣火車喺到,一架係展現以前運木嘅情況,另一架就已經變成咗cafe,車卡入面有D位畀人坐低飲杯嘢,都幾有風味㗎。



而火車對開就係貯木池,不過比艾菲想像中少木喎,之前睇人哋D相係好多木㗎﹗



喺羅東林業化文園區hea咗一個鐘左右,我哋就向住宜蘭火車站出發,架車本來泊咗喺幾米廣場,諗住沿路行返去火車站,但燒腩仔喺就到時忽然叫肚痛,我哋唯有先去宜蘭火車站同佢搵洗手間,然後調返轉頭行,但有人poo唔到加扭眼瞓,經過呢個丟噹噹森林時竟然好寸咁同艾菲話唔想影相,Fine! 唔影就算﹗



不過呢...眼瞓係敵唔過㩒機嘅吸引力嘅,行返去幾米廣場嘅路上,放咗部賣宜蘭風景同幾米明信片嘅機,我哋一叫燒腩仔幫手㩒機佢就即時復活,再畀佢親手放落郵筒就更加高興啦﹗

艾菲買咗兩張幾米明信片寄畀自己同燒腩仔婆婆,左邊張仲係音樂明信片,入面有隻CD連住,初時都有掙扎過好唔好抽起隻CD先寄,後尾決定放膽一試,結果張明信片連CD一星期後已經完好無缺咁寄到來屋企信箱啦﹗原來佢哋D工作人員會幫手貼郵票(明信片費用已包郵費)同封口,又真係幾good喎﹗



寄完明信片就拿拿聲襯燒腩仔仲清醒時去幾米廣場影相。



起初都係屎面多㗎,後尾玩吓玩吓開始肯笑啦﹗



之後見到呢個位幾靚,諗住同佢影吓相啦,但講到口水乾佢都唔肯笑,然後有個台灣EE路過笑佢扮憂鬰,雖然聽唔明不過都知人話緊佢,即刻扮嘢王上身學人扁咀,可惜唔夠專業忍唔住笑囉﹗kakaka...



影到四點左右,就行去街尾嘅正常鮮肉小籠包食小籠包,上網睇話要排好耐隊先有得食,但唔知係唔係我哋揀下午時段去,過咗中午食飯時間又啱啱開鋪所以無咩人呢,不過落order後都要等一段時間先有得食,好彩燒腩仔已經養成去餐廳有車玩就唔會扭嘅習慣,艾菲畀兩架車佢就自得其樂,小籠包加咗蔥落去都幾香口,米高仲不停大讚好味添呀﹗ 

 

食飽就開車準備返台北啦,燒腩仔一上車就瞓著咗,而為食嘅艾菲就剩機摞米高兜一兜路去頭城,試埋呢杯阿宗芋冰先走,NT$40一杯有三球,艾菲揀咗芋頭,紅豆同紫米,口感好似食緊好棉密嘅雪芭咁,但估唔到最好味嘅係紫米,反而最出名嘅芋頭唔係太食到芋頭味。



食完芋冰就上高速返台北啦,點知遇上大塞車,原先一個鐘嘅車程,我哋塞咗兩個鐘先到,再加埋台北D路有D亂,都搵咗陣先去到米高想泊車嘅停車場,搞到七點幾八點先到酒店check in,今次我哋揀咗住新驛旅店台北車站二館,由於遲咗book只係得返最基本嘅雙人房,好彩我哋行李少得一個喼,加埋BB床都唔覺逼。



米高book房時已經request咗BB床同浴盤,不過上到房時唔見,要追先有職員幫我哋準備。



放低行李就拿拿聲坐捷運出去饒河街夜市搵食啦﹗小朋友瞓咗兩個鐘晏覺係特別醒神同合作D嘅﹗



來饒河街最主要嘅目的係要陪米高去食排骨酥,雖然台灣炸雞排出名D,但米高始終鐘情排骨酥多D,艾菲就最懷念呢到嘅芒果牛奶冰,今次仲試咗波媽推介嘅生蠔哥,果然係平靚正之選,而最爆係排隊點菜時,燒腩仔又忽然叫肚痛要去洗手間,我哋唯有問生蠔哥個阿姐,佢一聽到係小朋友要去洗手間,即刻勁好咁搭膊頭叫對面足浴鋪個姐姐借個洗手間畀燒腩仔,如果唔係真係唔知去邊變個洗手間畀佢poo啦﹗



宜家大個仔唔使再食BB餐,去到夜市咩都可以跟我哋照食照飲,但為咗唔想佢飲咁多西瓜汁,艾菲專登買咗杯蜂蜜苦瓜汁過佢歎,佢試咗一啖之後有話要飲返米高杯西瓜汁㗎,但我哋唔畀佢都肯照飲苦瓜汁,果然之前同佢睇中醫嘅苦茶訓練係有用㗎﹗嘻...



由於第二朝又要晨早起身趕路,所以同佢食飽玩陣車仔,就要趕返酒店休息啦﹗

Day 1 HK>宜蘭 part 1
Day 1 HK>宜蘭 part 2
Day 2 宜蘭>台北 part 1 

沒有留言:

張貼留言