2015年7月3日 星期五

台北宜蘭之旅~Day 1 HK>宜蘭 part 2



難得來到宜蘭羅東,梗係要去羅東夜市見識吓順便醫肚啦,一般台灣夜市都有嘅嘢食佢哋都有,我哋循例都叫咗小熊燒,花枝丸同呢期都幾hit嘅骰子牛來食,另外艾菲仲試咗個好足料嘅蚵蛋包,不過啱啱炸起勁辣口唔太食到味,至於個三星蔥肉串就真係超好味,香口得來又好juicy,不枉我哋喺高溫下排咗半個鐘等食。



至於燒腩仔呢...唔知係唔係嫌熱又唔太知我哋來做咩,初頭不停發忟買咩畀佢都話唔要唔食,仲行行吓扭米高抱,即你大少熱大人抱住你都好熱㗎喎,米高終於頂佢唔住買咗杯鳳梨汁來KO佢,艾菲都要同佢解釋一輪我哋來做咩同點解咁熱咁多人,佢先叫做好D無再扭。



呢個一來到就買嘅小熊燒,都唔知等咗佢幾耐先成功得到佢嘅垂青,後尾發現D嘢食真係堅好味,就識得來同我哋爭食啦﹗



台灣夜市又點少得小朋友玩意,但艾菲入咗錢先醒起燒腩仔係唔識玩扑傻瓜㗎,呢個傻瓜傻更更咁拎住個搥望住D青蛙發呆,示範咗一輪都唔識用力扑落去,真係睇見就好笑。



雖然唔識玩扑傻瓜又夾唔到公仔,不過就勁醒咁識拉我哋行返轉頭,話要玩呢架紅色車囉﹗



食飽買埋呢個好出名嘅諾貝爾奶凍做是晚宵夜就返民宿啦, 都真係幾好味同抵食,不過要雪所以唔可以帶返香港做手信。



返房沖完涼又來瘋狂sir滑梯啦﹗Hyper到震不停跑來跑去大笑大叫,好彩間房喺地下唔會嘈到人﹗

 

有個爸爸仲教佢將D波拎上去,再逐個喺滑梯到Sir返落來...



媽媽正常D,只係教佢暱埋入個窿到冷靜吓...



玩玩吓連呢個墊滑梯底嘅砌圖膠墊都唔放過...

花咗勁多口水,畀佢玩到成十一點幾,先終於成功氹到佢上床瞓,臨瞓都仲猛話好鐘意呢個「新屋企」(為咗令佢感覺有親切感D,我哋將所有住嘅酒店都統稱為新屋企),其實我哋搞咁多嘢都係想你玩得開心姐,宜家見到你咁高興艾菲就心滿意足啦﹗

Day 1 HK>宜蘭 part 1

沒有留言:

張貼留言