2015年7月17日 星期五

台北宜蘭之旅~Day 3 台北>野柳>台北 part 2



成個朱名美術館其實好大,認真行認真玩的話一日都唔會玩得晒,艾菲同米高亦早有共識要睇時間做人,行到幾多得幾多唔好貪心,所以喺出面行咗一圈見差唔多到午飯時間,米高就建議我哋返去入口隔離間美術館餐廳開餐,打算行埋門口兩間手信鋪頭就走。



一行返入展覽室,我哋就見到兩張枱同一堆積木,仲有D朱銘嘅作品草圖放咗喺到,畀小朋友跟住草圖砌返出來,但以燒腩仔宜家嘅年紀,咁高難度嘅嘢又點會做到吖,所以佢都係拎D積木亂砌一通。



之後沿路行返入去,都有D唔同種類嘅展品放咗喺到。



因為一早預咗要喺到食埋lunch先走,所以入場時買定幾間餐廳都適用嘅餐飲套票,我哋來呢間餐廳就有三款食物揀同汽水任飲,睇落都好似幾好食,但...實際個味有D怪,台灣式嘅西餐,艾菲唔係好食得落口,反而燒腩仔好like成碟清晒﹗

食飽真係諗住執嘢走㗎啦,不過燒腩仔又叫肚痛,咁咪派洗手間專員米高陪佢去,艾菲就留喺餐廳到呆等,然後艾菲手痕打開張地圖來睇,依?人間廣場?咪就係艾菲最想去個位?點解頭先無見到?終於決定拉大隊返入去走多轉...



沿路又經過呢堆士兵群,艾菲勸咗燒腩仔勁耐佢都話唔OK唔肯埋去,最後決定親身上陣埋去扮軍人,嘻...



唔肯扮軍人姐,玩吓槍都仲OK嘅,不過你想佢投入D趴喺到玩就無可能啦﹗



行吓行吓仲畀我哋見到佢添﹗艾菲同燒腩仔都有D驚只敢遠望。



行咗十分鐘左右終於都到啦﹗原來呢個位係要特登過橋行上去,又因為我哋本身諗住只行室外,唔行美術館本館,所以米高以為艾菲唔去就miss咗啦﹗



特登返轉頭走多轉,就係為咗呢個拎住遮嘅「紳士」群像,仲要燒腩仔好配合肯拎把遮埋去一齊扮紳士,令成件事變得更圓滿﹗



去完人間廣場我哋就急急腳行返去入口附近準備走啦,點知燒腩仔再一次叫肚痛(係呀...又肚痛呀...),艾菲就自己喺門口兩間鋪頭到行呀行,終於買咗一架紙製郵政車畀燒腩仔玩(本身諗住即買即砌即玩氹佢開心㗎,但見佢興趣不大就收埋咗,決定等佢大個D先拎出來畀佢玩),同一個單鞭下勢嘅鎖匙扣畀自己。



離開美術館,我哋就全速前進去野柳地質公園,車程大概二十分鐘左右,難得一場來到都有諗過買飛入場㗎,不過有個小朋友一上車就扭眼瞓,艾菲用盡方法都叫唔醒佢,到落車時仲全程屎面兼發皮四,再見到成個山都係人嘅墟冚情景,我哋就決定來遠望吓影張相,到此一遊就算。



野柳最出名嘅女王頭,其實喺場外用相機zoom埋去都勉強望到嘅...而呢個扭眼瞓發皮四中嘅小朋友,最後要艾菲買杯檸檬愛玉畀佢先順返條氣。



不過艾菲覺得去返金山區嘅觀景台,來遠咁望返過野柳仲靚,連另一邊嘅燭台雙嶼都睇到。



為咗避開黃昏時段嘅塞車時間,我哋去完野柳就直接返台北,喺台北車站還完車見時間尚早,先返酒店抖吓順便幫燒腩仔換過件衫(之前跌落水搞到成身泥),跟住梗係出發去搵食啦,只係行過便利店,艾菲已經忍唔住要買枝每次來台灣都必食嘅百吉布丁大雪糕,個包裝咁多年來都無變過,個味同質感依然係勁布丁,讚﹗


 
 第一次踏足西門町嘅燒腩仔,一來就喺紅樓前上演一套超入戲嘅《迷失西門町》,kakaka...



我哋來西門町唔係為咗行街,而係為咗食田季發爺燒肉,來台灣除咗掃夜市之外,唔正正經經食返餐好嘅實在對唔住自己,而喺buffet,火鍋同燒肉之間我哋揀咗後者,出發前上網book定位,來到等一陣就有人安排我哋入座。

Meun有三款任食任飲餐揀,原先米高想揀最貴NT699嘅極品餐,但艾菲覺得只係為幾隻生蠔畀貴D唔值得,於是最後拍板食中價嘅NT539豪華餐,小童100cm以下免費,呢到出名係會有職員埋來幫/教你燒肉,免得你浪費食材,D職員都真係燒得好快手,勁到好似做緊表演咁,最尾個甜品年糕燒到啱啱好超好味,至於其他食物同環境都唔差,雖然我哋有隻小魔怪喺側邊搞搞震(佢keep住肚仔唔舒服,所以都唔多願食),兩個人兩把口又只係食得兩round咁大把,不過都好滿足好開心呀﹗


 
食飽喺西門町附近逛咗陣就轉戰師大夜市,原來呢個夜市無咩掃街嘢食,主打係賣年青人潮流物品,艾菲呢D師奶仔當然買唔到D咩,只喺DAISO NT39店買到兩pack不織布,同文具鋪買到張讀書時買過嘅哈哈笑貼紙。


 
行完師大夜市就返酒店休息,因為係喺台北嘅最後一晚,艾菲千辛萬苦搞掂燒腩仔瞓覺仲要努力執行李,而米高呢個魔鬼就忽然問艾菲食唔食宵夜,好貼心咁提供埋免費外賣服務添,搞到艾菲忍唔住食埋呢個波堤獅牛奶冰淇淋落肚先瞓,真係肥死人啦﹗>.<

Day 1 HK>宜蘭 part 1
Day 1 HK>宜蘭 part 2
Day 2 宜蘭>台北 part 1
Day 2 宜蘭>台北 part 2  
Day 3 台北>野柳>台北 part 1 

沒有留言:

張貼留言