2015年4月13日 星期一

people mountain people sea@大澳

五日清明復活節假,拜山用咗兩日,去馬會個同樂日又用咗一日,最尾一日米高要返工,來到尾二一日紅假,艾菲同米高都決定去遠D玩,有諗過去長洲但睇完報紙話逼爆就打消咗念頭,忽然米高又重提去大澳呢件事,雖然明知放假會好多人,但上次係自己唔見八達通掃興話唔去在先,今次點都想還佢心願等佢心息就無reject,點知...去完艾菲真係超後悔囉...以後真係無咩事都唔好紅日去呢D地方...



有過上年嘅經驗,都知道東涌等巴士入大澳條人龍會好長,所以今次專登提早出門,十一點到東涌諗住排一個鐘實上到車,但去到先發現條人龍比上年更誇張,已經排到去東涌地鐵站出面(噴水池隔離),仲要喺空地打蛇餅兜幾個圈,我哋都係巴士公司職員幫手先搵到條隊尾﹗﹗﹗好彩燒腩仔都叫合作,帶佢去睇吓噴水池,同佢食吓零食,畀架車仔佢玩吓就OK,反而艾菲喺等車期間先發現唔記得拎相機,勁唔開心超想發難叫唔去﹗



等咗差唔多兩個鐘先上到巴士﹗不過無上到直衝落山架巴士都已經好好彩啦(我哋應該係後幾班車,啱啱睇住D消防員救人)﹗一落車燒腩仔就勁興奮,因為有幾架佢未見過嘅藍色的士停咗喺的士站,佢仲因為咁開心咗成日添呀﹗小朋友就係咁簡單﹗



之前幾次去大澳都係悠悠閒閒,可以好舒服咁四圍行吓,但今次行入去就只係見到人同人,D鋪頭想話行埋去望吓嘢都難,令有人群恐懼症嘅艾菲好不爽,再加上無帶相機實在無乜心機影相,只係求其用iphone影張棚屋相就算。



求其搵間茶餐廳坐低餵飽燒腩仔(十點食完早餐,等到兩點幾先有得食午餐,好彩佢真係好乖無投訴),我哋向住大澳文物酒店行入去,路過見到D又大又橙嘅咸蛋黃,一場來到梗係要畀燒腩仔見識吓啦﹗



之後見到佢近期好like嘅郵政局,㩒郵票機㩒到唔願走,不過行到少林寺附近遇見mini消防車又無乜興趣咁喎。



跟住經過紅樹林,影出來好似幾靚,但實情係成個樹林底都係垃圾,點解D人可以咁無公德心?宜家香港D公民教育真係咁差?



不過小朋友又點會介意D垃圾吖,好努力咁邊行邊搵蟹睇。



經過蝦醬廠見放咗D蝦膏同蝦醬出來曬太陽,又畀燒腩仔埋去望吓聞吓。



然後見到好多人走去石灘到摸蜆,我哋唔敢畀燒腩仔玩呢D嘢,但就帶佢行咗上個似爛未爛嘅堤霸到影相,呢D位真係好嬲自己點解明明拎咗個相機出來都會唔記得放落袋囉,有相機就可以影到靚相啦﹗ iphone同相機影出來嘅quality真係差好遠呀﹗



之後上咗新開嘅大澳文物酒店,保留咗舊警署嘅原貌,外邊放咗D凳喺到畀遊客坐,二樓就係間餐廳有早午晚餐同下午茶餐提供。



我哋仲呃咗燒腩仔入去拘留室到坐添﹗kakaka...突然米高收到email,話要坐低做D公司嘢,我哋兩母子就好無奈咁陪佢喺到呆坐咗成半個鐘...



玩到六點日落就走啦﹗燒腩仔行行吓忽然同米高講「我無力」,跟手就爬咗上米高身要佢抱,而成日無瞓過晏覺嘅佢,喺米高嘅懷抱吓好快就瞓著。



雖然全程都無咩mood,但臨走點都要掃吓街先安樂,今次簡簡單單只係試咗大大粒魚蛋(宜家唔使去長洲都有得食啦,仲要檔檔都有得賣咁滯),無食豆腐花同燒魷魚,但就有飲每次來都一定會飲嘅紫貝天葵。



來嘅時候我哋等咗兩個鐘車,走嘅時候都估到坐巴士出東涌條人龍唔會短,但點都估唔到條龍係長到完全見唔到尾,幾乎沿住河排到去屋邨咁滯,估計要等30班車先有機會上到車,即分分鐘等到九點先走到,十點先出到東涌食飯,而等的士條人龍亦唔見得短兼且一直無車來,最終我哋決定轉陣改坐巴士出梅窩再轉船返市區(好彩及早轉態,遲半個鐘條龍已經長到去新開嘅觀光橋啦),結果等咗一個鐘巴士就可以離開大澳,趕到八點船出中環,而唔使煩有人幫佢安排好晒嘅燒腩仔,上到船仲有心情同米高齊齊歎零食,難為艾菲坐車坐到有D暈車浪,想嘔完全無胃口呢!

沒有留言:

張貼留言