2014年12月18日 星期四

防火安全推廣日

之前見大爺參觀消防局好好玩,燒腩仔又係個標準救護車迷,艾菲就上網搵吓料睇吓邊到有得玩,發現我哋區喺前一個星期六有個防火安全推廣日,好似都有D嘢玩咁,就決定in完所有學校後,帶燒腩仔過去玩當奬勵。



因為燒腩仔呢朝未八點已經起身,in完食埋飯都差唔多進入無電mode,所以我哋活動未開始就入場睇吓玩得幾多得幾多,入到去已經放晒D消防車喺到畀人睇,我哋就逐架逐架埋去望,叫燒腩仔影吓相咁,不過佢可能無諗過D消防車入面有人啦,所以消防員叔叔喺車到走落來時,佢嚇到即刻想走佬。;P



行咗陣見呢個消防車彈床泵好氣就即刻拉燒腩仔埋去玩(未set好時艾菲仲以為係示範跳樓用D氣墊添呀),好彩我哋早去早排隊,第二round已經到佢。



彈床入面都有幾多機關玩㗎,不過燒腩仔入到去其實行都行唔穩,只係全程留咗喺門口位到跳,不停跌低又不停爬起身繼續跳,keep住十分鐘都唔覺悶仲勁hyper,難為負責照顧佢個消防員叔叔就要不停扶佢起身,怕佢畀其他小朋友踩親。



玩完彈床出來就見到呢架玩具消防車,成班小朋友又撲晒埋去追住架車,個個都諗住霸個靚位幫手推車,但架車其實係由企喺遠處嘅消防員叔叔搖控㗎囉,kakaka...



之後同咗燒腩仔排隊上救護信息消防車,又同真人扮嘅吹氣救護員影吓相, 佢一舊雲咁都唔太知發生緊咩事,不過負責嘅救護員哥哥都好nice,猛同燒腩仔傾偈。



跟住又拉佢去扮吓紙板消防員同救護員啦,依?睇落都入形入格咁喎﹗



等咗陣,D消防員叔叔見越來越多小朋友入場,就拎咗袋小朋友消防員衫出來畀小朋友扮消防員,起初燒腩仔見其他哥哥姐姐著住來影相都話OK肯著㗎,點知排到佢時居然喊晒口話唔著,好彩艾菲最後成功用架車仔氹到佢著,著上身時仲黑晒面唔願畀我哋影相㗎,不過D消防員叔叔氹吓佢又OK勉強畀咗個一號笑容出來。



因為個場其實仲未完全set up晒,本來我哋都想留低玩多陣,等埋D消防員叔叔print返張扮消防員相畀我哋先走(艾菲仲專登讓咗個靚位畀消防員叔叔影相添),不過要等一個鐘實在太耐,燒腩仔已經扭眼瞓扭到開始失控,我哋唯有放棄張相提早徹退啦﹗

沒有留言:

張貼留言