2014年1月29日 星期三

燒腩仔揮春



為咗燒腩仔,艾菲到底可以去到幾盡呢?事實一次又一次證明,艾菲都可以幾癲吓,繼之前嘅紙廚房之後,艾菲又通咗幾晚頂密密趕工整咗D燒腩仔揮春出來送禮自用,仲要明明唔識用photoshop,之前返工有得學都懶得學,最後居然係為咗個仔而自學成功...

話說12月尾一月初嘅某日係facebook見到個studio廣告,promote影新年相加揮春制作嘅package,睇咗D sample覺得幾得意同幾靚,但睇埋價錢就知艾菲一定唔會幫襯,本來都唔記得咗呢件事,不過後來路過快圖美見到有得印相片揮春又勾返起條根,其實$28兩張揮春都頗吸引的,不過艾菲始終覺得佢D款唔係咁啱feel,重點係佢不過就咁key張相落去然後印出來,連底都唔會幫你去感覺有D hea,於是pat pat痕決定試吓自己整。



要整相片揮春,首先要有靚相,正當艾菲想同燒腩仔影相時,佢咁啱就病咗成個星期,好返之後又想等燒腩仔公公同佢剪咗頭髮先影,到剪完頭髮就輪到呢個小朋友玩自殘抓到額頭出現血痕唔見得人,結果一拖再拖就拖到上星期先得閒同佢影。



為咗呢輯相,艾菲原先準備咗三套衫同一大堆道具,包括風車,金元寶,利是封,錦鯉掛飾,Wii個太鼓等,結果呢個燒腩仔超唔合作,第一次得艾菲單挑用腳架同佢影時,佢不停走出鏡頭之外等艾菲捉佢捉到手軟,又係咁呃艾菲餵佢食堤子干,連個風車都未影到入鏡已經畀佢撕爛咗,後尾仲影影吓突然爆喊添﹗



見佢狀態咁差艾菲都唔敢勉強再影落去,唯有等夜晚米高放工返來先再來第二round,今次艾菲除咗堤子乾,仲準備咗《Mickey Mouse Club House》畀佢睇,又試過用有色膠紙係地下貼個正方形畀佢當玩咁企入去,結果佢唔係撲過來搞鏡頭同電腦,就係踎係地下試圖摵返D膠紙出來,搞咗個幾鐘都唔係好影到啱心水嘅靚相,到最後艾菲直情採取放棄嘅態度,求其畀條牙仔餅過佢食住來影算...



完成影相呢part就輪到執相同photoshop整揮春呢part,雖然係勉強收貨,都好好彩咁揀到幾張相出來用,不過因為艾菲係個photoshop新手,整嘅過程就有D波折浪費咗唔少時間,淨係搵D有關揮春嘅免費素材來裝飾個揮春都搞咗幾晚,勾返燒腩仔個樣出來唔要個底又用咗一晚,試吓位試吓色就無咗一晚,最後真係砌個揮春出來都整咗一晚,通咗幾晚頂睇到眼都花之後先終於完成八張揮春,而上面呢張福艾菲就有少少唔滿意,因為整嘅時候唔識將佢變成菱形咁整,結果要見到製成品先見到燒腩仔坐歪咗...



整好揮春就到印出來呢一part啦,原先艾菲諗住印落相紙再cut出來就最簡單,不過後尾見到Blogger Yennie Darkins個facebook page post咗上面個video,發現用PVC膠(文具鋪話佢哋叫牆貼)雖然多一重工序,但成本肯定比用相紙低,反正艾菲只係試玩性質唔算大量製作,就決定跟呢個方法整。



艾菲原先只係諗住整三set,一set畀燒腩仔婆婆,一set畀燒腩仔嫲嫲,一set就自己用,點知燒腩仔姨媽知道之後又話想要一set,連燒腩仔舅父都話想要一張,於是艾菲就要由原先整24張變成整33張揮春,逐張逐張貼PVC膠再cut出來都咪話唔甘,好彩艾菲以前係舊公司慣咗一腳踢連庶務都要自己做,已經有晒做工廠妹嘅經驗,所以只係用咗兩晚就全部cut好,趕得切係食團年飯時交到燒腩仔婆婆手上,嘻...佢見到製成品勁開心呀,仲即刻貼到成屋都係添,連燒腩仔瞓醒晏覺見到都好開心呢,見到佢哋滿意嘅表情,艾菲就覺得自己所有嘅付出係都係值得㗎﹗

33 則留言:

  1. 燒腩媽好掂,偶像呀!
    個揮春係用printer印嗎?我都好想整,不過自己冇printer,等我搵下有邊度可以少量印依啲野先(不過整都要出年lu)
    Btw就算塊面整損左,PS好容易執靚架咋,等我遲啲share畀你^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好cheap咁叫老公返公司用影印機colour print㗎,所以製成品一定無人哋專業印刷咁靚,不過都叫做呃得吓人,自己屋企print個成本真係好貴呀,出去印見你印得咁少都未必接你單或者會收貴你﹗
      我淨係識用MAC個iphoto執相咋,所以見佢咁大條血痕都廢事同佢影住,等你share教學呀﹗

      刪除
  2. 燒腩媽好掂,偶像呀!x2
    你地影相仲混亂過我喎~哈哈~花開富貴果張好正呀~
    我都想自學PS 呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢宜家越大越唔合作,仲要勁奸咁食咗堤子干都唔肯企定一陣,真係影到我老公大叫嘔血呀﹗
      我都係睇書同埋上網睇教學咋,宜家只係識D基本嘢,執相都仲未係好識呀

      刪除
  3. 好厲害!!!
    photoshop 返工有得學都懶得學,最後居然係為咗個仔而自學成功 <-- 好明顯你適合湊仔多過番工

    回覆刪除
    回覆
    1. kakaka...我都係咁覺得,真係知我者莫若你呀﹗

      刪除
  4. 艾菲真係好強, 偶像 x3!
    燒腩仔件棉襖好靚呀, o係邊度買嫁?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢件衫係舊年新年時係花園街買落嘅雙面褸來㗎,上年著紅色同埋有大要靠D厚衫撐大,今年見啱啱好又唔凍就可以反轉著綠色

      刪除
  5. 燒腩媽好掂,偶像呀!x4
    冇野好講喇。。。掂!!!!!!! 鼓掌鼓掌
    真係好大工程呀。。超讚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...我老公睇死我最終會去快圖美搞掂,但開咗個頭之後就唔想停囉

      刪除
  6. 你真係好有心機呀!!!!!讚x10000000000000000000000000

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...其實係開咗個頭停唔到,所以硬住頭皮整埋佢囉

      刪除
  7. 燒腩媽真係神級媽媽!我鍾意花開富貴呀,燒腩仔好cute呢! 有時同bb影相真激死,你老公都好會幫下手,我老公成日嚴我攪攪震,唔幫手仲阿支阿jor !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老公都嫌我搞搞震㗎,不過佢知佢唔幫手我影唔到相一定會keep住哦佢,為免被我煩佢先逼於無奈咁幫手咋﹗

      刪除
  8. 正呀, 件外套仲好sharp 醒lei~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...其實係舊年新年時件雙面褸來,上年著紅色今年就著綠色

      刪除
  9. 偶像 x5
    除了佩服,真係無言了!!!!!!

    回覆刪除
  10. 真係好正, 咁有創意既揮春, 第一次見. 祝燒腩仔一家新件快樂呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...我哋都祝你哋一家新年快樂呀﹗

      刪除
  11. 艾菲真係好強, 偶像 x6!

    如果我自己整到, 我都會貼到全屋都係~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我宜家貼到成屋都係,燒腩仔行到邊都見到自己個樣,然後佢會望住自己D揮春偷笑,個反應真係好過癮

      刪除
  12. 燒腩媽好掂,偶像呀!x 7
    你做FTM都整到, 我真係好佩服呀... 好有心機湊仔呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係因為湊住佢,所以要半夜通頂整搞到勁攰勁眼瞓,所以我成日同老公講如果佢可以放一日假,返來湊仔等我連飯都唔使煮就好啦

      刪除
  13. 燒腩媽好掂,偶像呀!x 8
    快啲教學啦教主

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩﹗教主就唔敢當,一切都係pat pat痕嘅結果啦﹗

      刪除
  14. 好勁呀, D 揮春好靚呀!
    你真係好有心機喎,通頂整!

    回覆刪除
    回覆
    1. 洗濕咗頭又無理由唔整埋落去啦,唯有硬住頭皮通頂搞掂佢

      刪除
  15. 燒腩媽好掂,偶像呀!x9
    真係整得好靚~~~~~~~~~

    回覆刪除